וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני צפוי לעזוב את הרצליה, בית הלחמי מועמד. באב וקמפ ימשיכו

אחרי ההדחה ברבע גמר הפלייאוף הקבוצה מהשרון צפויה להיפרד מהמאמן, ולחכות להתפתחויות בשוק המאמנים. גם קווינטון הוקר וסנדי כהן צפויים להמשיך. הרצליה תוותר על השתתפות באירופה. גמבל: "הרגשתי כימיה נהדרת במועדון"

בני הרצליה נפרדה אמש (ראשון) מתואר מסגנית האלופה אחרי שהודחה ברבע גמר הפלייאוף עם הפסד ביתי 86:61 להפועל ירושלים והפסד 3:1 בסדרה. אחרי עונה מתישה, שכללה השתתפות היסטורית מבחינתה בליגת האלופות של פיב"א, פציעות רבות ושינויים בסגל, הרצליה תיפרד בימים הקרובים מהזרים שיחזרו למדינתם, ותחל בהכנות לקראת העונה הבאה.

השאלה המרכזית לקראת העונה הבאה בהרצליה תהיה בעמדת המאמן. אורן אהרוני שאימן את הקבוצה בהצלחה בשנתיים האחרונות צפוי לעזוב, לאחר שהצדדים הגיעו למיצוי הדדי, וייתכן מאוד שימצא מועדון אחר במהלך הפגרה. בין המועמדים להחליפו נמצא מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, אך בהרצליה צפויים להמתין להתפתחויות בשוק המאמנים לפני שיקבלו החלטה.

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני עם כריס באב. דב הליקמן
באב ימשיך, אהרוני לא/דב הליקמן

בגזרת הסגל שני שחקנים מחזיקים בחוזה לעונה הבאה - כריס באב ומוריס קמפ, כשבהרצליה מעריכים שגם קווינטון הוקר ימשיך. סנדי כהן, שנעדר מסדרת הפלייאוף בשל ניתוח שעבר בריאה, מחזיק גם כן בחוזה. שאר השחקנים הזרים יעזבו, שבגזרת הישראלים מסיים יאיר קרביץ את חוזהו, וקבוצות רבות הביעו בו עניין.

הרצליה צפויה לוותר על השתתפות במפעל אירופי בעונה הבאה אם לא תוכל לשחק בליגת האלופות. בקבוצה יודעים שיש באפשרותם לשחק ביורופקאפ, אך בשל ניסיון לא חיובי במפעל, הם צפויים לוותר על אפשרות זו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'וליאן גמבל, בני הרצליה. דני מרון
לא צפוי להמשיך. ג'וליאן גמבל/דני מרון

מי שלא אמור להמשיך הוא הסנטר ג'וליאן גמבל שהגיע אחרי פתיחת העונה. גמבל סיכם אמש את המשחק נגד הפועל ירושלים ואת העונה כולה, "זה סיפור של כל העונה שלנו, היו לנו רגעים גדולים וגם קשים מאוד. הרבע הראשון היה הקשה, השני העלייה, בשלישי נלחמנו ובסוף נגמר לנו הגז. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בהגנה בישראל, הם משחקים על הקו של העבירות וזה ייתן להם הזדמנות לזכות באליפות", אמר הסנטר.

כשנשאל האם העונה של הרצליה הצלחה או כישלון אמר: "יאניס שאל אם יש דבר כזה כישלון בכדורסל, רק קבוצה אחת יכולה לזכות באליפות. המסע הוא הדבר היפה, להתחבר לאנשים, אם אתה לא זוכה באליפות, אתה נזכר ברגעים של כל השנה, זה מה שמגדיר את כל העונה. אני אוהב את המדינה הזאת, את הקבוצה הזאת, את השחקנים האלה. אני מאוכזב, זה בטוח. נלחמנו ונתנו לעצמנו הזדמנות לנצח. יש להם שחקנים ששיחקו נהדר, וזה המשחק הכי קשה. אני מאוכזב, חושב על מה יכולנו לעשות יותר טוב. נלחמנו בכל משחק, אבל בשלושת המשחקים ההפרש המצטבר היה רק 5 נקודות, זה מראה שזאת הייתה סדרה צמודה מאוד".

"הרגשתי כימיה נהדרת במועדון, כשנחתתי כאן הכרתי רק את מו וכריס, אבל אמרו לי שזה מועדון משפחתי, שומעים את זה בהרבה מקומות, אבל פה רואים את זה. היו לנו ניצחונות והפסדים, אבל לא הפסיקו לאהוב אותנו, זה משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully