וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית האלופה בחוץ: הפועל ירושלים הביסה 61:86 את בני הרצליה

מחזיקת הגביע עלתה לחצי גמר הפלייאוף, שם תפגוש את הפועל תל אביב, אחרי תצוגה אדירה באולם היובל שכללה שלושה שחקנים עם 20 נקודות ומעלה - בראשם קרינגטון עם 26. קאמבק מפיגור 21 לא הספיק למארחת

כבר חמש שנים שאף סדרת פלייאוף בליגת העל לא הגיעה למשחק חמישי ומכריע. גם השנה זה לא יקרה, לאחר שהערב (ראשון) הפועל ירושלים ניצחה בחוץ את בני הרצליה והשלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר, בדרך לקרב מול הפועל תל אביב בשלב הבא. סגנית האלופה סיימה את העונה ונותרה רק עם המחמאות.

אחרי שכל קבוצה שמרה על הבית במשחקים הקודמים, מחזיקת הגביע אותתה על כוונותיה לשבור את הרצף כבר מפתיחת המשחק הרביעי, עם ריצת 2:23 שבזכותה ברחה ליתרון דו-ספרתי. הרצליה לא הרימה ידיים וחזרה למינוס 7 בלבד, אבל האדומים השיבו ב-13 נקודות ללא מענה וירדו להפסקה בפלוס 20. המארחת לא ויתרה גם אז, ורשמה קאמבק מרשים כשצימקה את הפער לנקודה בלבד ברבע השלישי, לפני שנפלה מהרגליים וראתה את הקבוצה מהבירה לוחצת על הגז וסוגרת עניין, הרבה בזכות רוטציה הרבה יותר עמוקה.

לא פחות משלושה שחקנים בהפועל ירושלים קלעו 20 נקודות ומעלה, והראו כמה מגוון הכלים של הקבוצה הזו רחב. ליוואי רנדולף נטל את המושכות בפתיחה, אחר כך הגיע תורו של ספידי סמית', וברבע האחרון תפס פיקוד קאדין קרינגטון, שבסופו של דבר סיים כקלע הבולט. כריס באב היה מעולה בהרצליה אחרי שני משחקים מנומנמים במונחיו, אבל חבריו לקבוצה מיעטו לעזור לו.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים: זאק הנקינס, אור קורנליוס, קאדין קרינגטון. קובי אליהו
חגיגות הפועל ירושלים בסיום/קובי אליהו
כריס באב, בני הרצליה. קובי אליהו
בני הרצליה סיימה את העונה. כריס באב/קובי אליהו

מועדי סדרת חצי הגמר בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב:

משחק 1 ביום רביעי 31.5 בפיס ארנה בשעה 21:00

משחק 2 במוצאי שבת 3.6 בהיכל קבוצת שלמה בשעה 21:00

במידת הצורך-משחק 3 ביום שני 5.6 בפיס ארנה בשעה 21:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טי ג'יי קליין, הפועל ירושלים. קובי אליהו
קרב אדומות בחצי הגמר. טי ג'יי קליין/קובי אליהו
שחקני בני הרצליה: ג'וליאן גמבל, קווינטון הוקר, עודד ברנדוויין. קובי אליהו
סגנית האלופה נפלה מהרגליים ברבע האחרון/קובי אליהו

קלעו לבני הרצליה: כריס באב 26 (3/10 ל-3, 11/11 מהקו), ג'וליאן גמבל 11, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, מוריס קמפ 10 ו-6 ריבאונדים, יאיר קרביץ 7, קווינטון הוקר 5, רוברט קרטר 2. עודד ברנדוויין, גיא ארטמן ואלון מיכאלי שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: קאדין קרינגטון 26 (8/10 ל-2, 3/6 ל-3), ספידי סמית' 22 (6/8 ל-3), ליוואי רנדולף 20 (3/7 ל-3), טי ג'יי קליין 6, זאק הנקינס 4 ו-12 ריבאונדים, איתי שגב ואור קורנליוס (3 חטיפות) 3 כל אחד, נועם יעקב 2. עוז בלייזר (7 ריבאונדים) וסים-סנדר ונה שותפו ולא קלעו.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. קובי אליהו
הריצה האדומה היממה את המארחת בפתיחה. ליוואי רנדולף/קובי אליהו
שחקן בני הרצליה מוריס קמפ מול שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס. קובי אליהו
זאק הנקינס זורק מעל מוריס קמפ/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

קמפ מהקו ובאב בשלשה העלו את הרצליה ל-0:5, אבל רנדולף, סמית' וקליין קלעו ביחד 9 נקודות ללא מענה. באב קיווה לעצור את הריצה, אבל רנדולף ענה בצד השני ולאחר מכן הוסיף מהלך של סל ועבירה, כאשר בתווך קורנליוס ירה שלשה - 7:17 ירושלמי אחרי כשש דקות. גם סמית' ורנדולף צלפו בזה אחר זה מחוץ לקשת, והריצה גדלה ל-2:23. אחרי קליעות עונשין של קרטר, סמית' המטיר עוד שתיים רצופות מרחוק והגיע - כמו רנדולף - ל-11 נקודות כשהוא קובע 9:29. באב קלע שתיים מהקו, והוריד ל-29:11 בתום הרבע.

ספידי סמית', הפועל ירושלים. קובי אליהו
גם הוא להט ברבע הראשון. ספידי סמית'/קובי אליהו
קווינטון הוקר, בני הרצליה. קובי אליהו
בני הרצליה נקלעה לבור. קווינטון הוקר/קובי אליהו

רבע 2:

נועם יעקב התחיל את הרבע השני עם סל מהפינה. קמפ החטיא אחת משתי זריקות עונשין, אך בהמשך הגיב לסל של קרינגטון עם שניים משלו והקטין ל-33:16. באב הוסיף מהלך של שלוש נקודות, וגמבל סגר ריצת 0:9 שנעצרה עם שלשה של קרינגטון - 21:36 אדום. באב קבר שלשה תוך סחיטת עבירה, והשלים 4 נקודות בהתקפה אחת. שני סלים רצופים של גמבל קבעו 36:29 ופתחו מחדש את המשחק. קרינגטון ורנדולף דייקו מחצי מרחק, הגארד הוסיף שלשה וירושלים שוב ברחה ל-29:43. רנדולף קלע עוד שתיים, הנקינס הטביע וקליין סגר 13 נקודות ללא מענה, בדרך ל-29:49 בהפסקה

שחקני בני הרצליה - כריס באב, ג'וליאן גמבל - בין שחקני הפועל ירושלים זאק הנקינס, טי ג'יי קליין. קובי אליהו
סגנית האלופה לא ויתרה/קובי אליהו
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם קאדין קרינגטון. קובי אליהו
הפועל ירושלים שרדה את הקאמבק הראשון, ושוב ברחה/קובי אליהו

רבע 3:

0:13 הייתה הריצה של בני הרצליה בתחילת החצי השני, כשבאב קלע 7 מתוכן. סמית' קטע את הבצורת הירושלמית בשלשה, קמפ השיב באותו מטבע ובאב קלע זריקת עונשין אחרי עבירה טכנית לסמית' - 52:46. סל של קרביץ ושלוש קליעות של באב מהקו הביאו את ההפרש לנקודה. סמית' שוב צלף ל-3, הוקר עשה זאת בצד השני, סל של הנקינס ושלשה של רנדולף העלו את הפועל ירושלים פלוס 6 ושלשה של קרביץ חתמה רבע קצבי ומסעיר ב-57:60 לאדומים.

כריס באב, בני הרצליה. קובי אליהו
הוביל את הקאמבק ברבע השלישי. כריס באב/קובי אליהו
קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. קובי אליהו
התפוצץ ברבע האחרון. קאדין קרינגטון/קובי אליהו

רבע 4:

קרינגטון פצח ברצף של 9 נקודות, רק הוקר קלע סל אחד בצד השני בינתיים, וזה 59:69 לאורחת. סמית' הוסיף שלשה, קרינגטון הרותח חטף בדרך להטבעה והעלה ל-59:74. גמבל הטביע, אבל קרינגטון קלע עוד שתיים, רנדולף וסמית' הוסיפו סל כל אחד, קרינגטון קינח בשלשה ושגב במהלך של סל ועבירה רשם את הנקודות האחרונות במשחק, שהסתיים 61:86 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully