וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים לנהוג בזהירות ביומיים הקרובים": עדכון במצבו של ריקו

נציגיו של שוער פ.ס.ז' הודיעו: "הוא נלחם במטרה להתאושש, מקווים להתפתחויות חיוביות". כיצד קרתה התאונה בה נפגע בראשו?

תיקתקנו, 28.5/ספורט 1

בהמשך לדיווחים על התאונה ממנה סבל שוער פריז סן ז'רמן סרחיו ריקו, שנפל מסוס, נחבל בראשו ואושפז במצב קשה, הסוכנות המייצגת את הספרדי בן ה-29 עדכנה אמש (ראשון) במצבו הרפואי.

"סרחיו ריקו נסע בלילה שבין שבת לראשון משטרסבורג למלאגה ומשם לאל רוסיו, באישור המועדון שלו אחרי הזכייה באליפות צרפת. אחרי כשעה וחצי לצד משפחתו וחבריו, בדרכו למיסה, הוא היה מעורב בתאונה בגלל עגלת פרדות וסוס שנמלט שפגע בו", הסבירו בסוכנות You First את השתלשלות האירועים.

"סרחיו נמצא בידיים טובות, נלחם במטרה להתאושש ומקבל את הטיפול הטוב ביותר בבית החולים בסביליה. עלינו לנהוג בזהירות, במיוחד ב-48 השעות הקרובות", הוסיפו נציגיו של השוער. "אנחנו מחכים לתוצאות לגבי התפתחותו, שאנחנו מקווים שתהיה חיובית, כדי להודיע על שיפור במצבו בהקדם האפשרי. מודים על המסרים האוהבים והדואגים של כל מי שדרש בשלומו של סרחיו. תודה על התמיכה".

שוער פריז סן ז'רמן סרחיו ריקו. ANP, GettyImages
מקווים לבשורות טובות. סרחיו ריקו/GettyImages, ANP

אמש קיליאן אמבפה נבחר לשחקן העונה בצרפת בפעם הרביעית, והקדיש את הפרס לריקו, כשלפי הדיווחים מרבית שחקני פריז סן ז'רמן לא רצו להגיע לטקס כדי להראות במצב רוח חגיגי כשחברם לקבוצה במצב בריאותי רגיש. "לבי איתו, כולנו איתו, חושבים עליו", אמר אמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully