וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה נבחר בפעם הרביעית לשחקן העונה, פ.ס.ז' חושבת רק על ריקו

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 1:07

כוכב פ.ס.ז' שבר את השיא של זלאטן, והביע דאגה לחברו המאושפז. בעוד מסי לא הגיע לטקס והעדיף ללכת להופעה, אמבפה הבהיר: "אני נשאר בפריז בעונה הבאה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:2/ספורט1

בפעם הרביעית בקריירה, קיליאן אמבפה נבחר לתואר שחקן העונה בצרפת (אחרי 2019, 2021, 2022), ומייצב את עצמו שוב כאחד הגדולים ששיחקו בליגה הצרפתית. הוא עבר את זלאטן איברהימוביץ'' שזכה גם הוא בפרס שלוש פעמים.

"אני רוצה להודות לשחקנים, לצוות, לכל מי שעובד מאחורי הקלעים", אמר הצרפתי בן ה-24, "תמיד חלמתי להותיר חותם, מעולם לא חלמתי לזכות בכל כך הרבה דברים בשלב כל כך מוקדם, אבל אני שמח שאני מייצג את המדינה שלי". אמבפה חתום בפריז עד 2024 ואמר "אני שמח פה ואני אהיה פה גם בשנה הבאה", אבל לא הרחיב לגבי 2025.

בסך הכל לפריז סן ז'רמן היו ארבעה נציגים בנבחרת העונה של הליגה הצרפתית: בנוסף לאמבפה נמצאים שם כמובן ליאו מסי (16 שערים, 16 בישולים) ושחקני ההגנה נונו מנדש ואשרף חכימי. מבין הארבעה, רק ליאו מסי לא הגיע לטקס, והארגנטינאי בחר ללת להופעה של "קולדפליי" בברצלונה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

אוהדי ברצלונה מעודדים את מסי גם בהופעה

עם זאת, בצרפת טוענים ששחקני פ.ס.ז' כלל לא רצו להגיע לטקס הנבחרים, מאחר שכולם במצב רוח שפוף על רקע מצבו של השוער סרחיו ריקו, שנפל מסוס ונפגע בראשו, ולמעשה בקבוצה לא רצו להראות מצב רוח חגיגי בעקבות מצבו של השוער.

"תענוג לזכות", אמר אמבפה, "אבל לפני הכל אני רוצה להביע את דאגתי לסרחיו ריקו, לבי איתו, כולנו פה איתו, חושבים עליו". ממשפחתו של ריקו נמסר: "אנחנו מחכים לתוצאות הבדיקות, שכולנו מקווים שיהיו חיוביות ושנוכל לספר על השיפור במצבו. אנחנו מעריכים את כל הבעת הדאגה והאהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully