וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "ניצחנו ב-25 הפרש? אני לא מרוצה, בחצי הגמר זה לא יספיק"

28.5.2023 / 23:23

מאמן הפועל ירושלים אחרי שהדיח את בני הרצליה: "היו יותר מדי עליות וירידות, איבדנו פוקוס". אהרוני: "העומק שלהם הכריע, גררנו חיסרון של ישראלי כל העונה"

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

הפועל ירושלים הייתה הקבוצה היחידה מבין ארבע המובילות שלא הצליחה לעבור את רבע הגמר בסוויפ, אך לבסוף השלימה הערב (ראשון) את העבודה עם 1:3 על בני הרצליה. מחזיקת הגביע איבדה פעמיים יתרון דו ספרתי, אך בבריחה השלישית המארחת לא חזרה והקבוצה מהבירה חגגה 61:86.

סדרת חצי הגמר מול הפועל תל אביב תחל ביום רביעי ב-21:00 בבירה, המשחק השני בתל אביב במוצאי שבת באותה השעה. אם יהיה צורך, המשחק השלישי ייערך בירושלים ביום שני הבא, גם כן ב-21:00.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "היו יותר מדי עליות וירידות. אני לא מרוצה, זה נשמע טיפשי כי ניצחנו אותם ב-25 הפרש, אבל הנה אני שוב לא מרוצה. זה לא יספיק בסיבוב הבא. נראה מה יקרה בחצי הגמר. זה לא העליות והירידות, אלא איך עשינו את זה. אני מבין טעויות שקורות, אבל הרבה נקודות שקיבלנו היו איבוד של פוקוס. כל העונה אני מדבר על האיכות של הפועל תל אביב, עם הרבה ישראלים טובים וזרים טובים, הם יהיו מוכנים מאוד אלינו. אם נשחק כמו היום, אני לא בטוח שזה יספיק. אלה העובדות, ננסה להבין איך להתחרות בין שני הסגלים אולי הטובים ביותר בליגה".

"לפעמים יש שחקנים שבאים מהספסל וחושבים יותר מדי על עצמם", המשיך דז'יקיץ', "אני צריך לראות את המשחק שוב. מה שאני מבקש מהם לעשות זה קשה מאוד, למצוא את האיזון בין קליעה במעבר ולשלוט בקצב. זה מהיום הראשון. כשאתה משחק נגד קבוצה כזאת הם מסוגלים לקלוע הרבה נקודות, אין מקום לחגיגות לפני שזה נגמר. אני לא אומר שאני צודק, אבל זו ההבנה שלי. 99 אחוזים לא יסכימו איתי".

שחקני הפועל ירושלים עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. קובי אליהו
גם ניצחון ב-25 הפרש לא מספק אותו. דז'יקיץ' עם שחקני הפועל ירושלים/קובי אליהו

אחרי שבעונה שעברה הדהימה את הכדורסל הישראלי ועשתה את כל הדרך עד לגמר הפלייאוף, השנה הסתיים המסע של הקבוצה מהשרון ברבע גמר עם הפסד 3:1 בסדרה. מאמן הקבוצה אורן אהרוני סיכם: "הרגשנו שאנחנו שווים לירושלים, האינטנסיביות והעומק שלהם הכריע. למרות תחושת ההחמצה, אני גאה להיות המאמן של השחקנים האלה. התחלנו את המשחק לא טוב והם היו באחוזי קליעה מאוד טובים, וממינוס 20 לחזור ככה ברבע השלישי, זה באמת משהו שמאפיין אותנו וגם את השחקנים".

"שלושת הגארדים של ירושלים עשו משחק ברמה גבוהה, ליוואי רנדולף קלע שלשה מטורפת וגם ספידי סמית' וזה שבר אותנו. אני גאה בכל מה שעשינו בעונה הזאת, קשה לשחק סדרת פלייאוף עם סגל כל כך קצר. בשנתיים האחרונות הרצליה הפכה לקבוצת פלייאוף לגיטימית שמתמודדת ושווה בין שווים מול כל הגדולות. עברנו פציעות של כל שחקני המפתח שלנו, אבל החיסרון של סנדי כהן כישראלי הכריע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. קובי אליהו
תחושת החמצה. אהרוני/קובי אליהו

על מצוקת הישראלים אמר המאמן: "חזרה לתחילת העונה כשאיבדנו את שון דאוסון היה ברור שאנחנו צריכים ישראלי, וכשגל מקל החליט לפרוש נשארנו עם חיסרון. למרות כל המאמצים לא הצלחנו לשים יד על ישראלי והרגשנו את החיסרון כל העונה. שיחקנו בליגת האלופות בבית קשה, ועשינו קמפיין טוב עם שני ניצחונות על ריטאס. גררנו את החיסרון של הישראלי כל העונה".

"התמודדנו עם פציעות, קווינטון הוקר היה בחוץ חודשיים, כריס באב, רוברט קרטר חזר רק לא מזמן, כל הרביעייה המובילה שלנו. יש פה מועדון מיוחד, לא הבאנו כוכבים גדולים מבחוץ, נשארנו ביחד, ובשליש האחרון של העונה היינו הרבה יותר טובים. יש פה מספיק אנשים טובים שיידעו להפיק את הלקחים, הגענו לפלייאוף, עשינו סדרה טובה, ויש לי גאווה גדולה לראות את האולם מלא כמו בעונה שעברה. אנחנו לא חפים מטעויות, עשינו טעויות, חלק מהם לא תלויות בנו, אבל יש מספיק אנשים טובים כדי שיידעו לתקן ולבוא בכוחות מחודשים בעונה הבאה. ניקח כמה ימים ונשב עם האנשים של הרצליה, נקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully