וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אליפות: רונאלדו שוב לא כבש, אל נאסר סיימה רק שנייה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 1:18

יממה לא קלה עברה על רונאלדו, שראה את אל איתיחאד חוגגת אליפות בסעודיה, את מסי חוגג אליפות בצרפת ושובר לו את שיא הכיבושים, ואת יונייטד עולה לליגת האלופות

שער של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר/יוטיוב

קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר, תיאלץ באופן רשמי להסתפק במקום השני בליגה הסעודית, לאחר שאל-איתיחאד הוכתרה לאלופה הלילה (בין שבת לראשון).

הקבוצה של רונאלדו מפגרת אחרי האלופה החדשה בחמש נקודות כשנותר משחק אחד בלבד. אל-נאסר רצתה לייצר לחץ, אבל השיגה רק תיקו עם אטיפאק (1:1), ואילו אל-איתיחאד הבטיחה את זכייתה בתואר עם ניצחון 0:3 על אל פייחה. הפורטוגלי הוחלף באמצע המשחק כשהוא סובל מכאבים.

לאחר שהצטרף לליגה רק בינואר, רונאלדו הצליח לכבוש 14 שערים, אך לא הצליח להסחוף את קבוצתו החדשה לתואר ראשון זה ארבע שנים.

כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. GettyImages
יום מתסכל. רונאלדו/GettyImages

סביר להניח שאלה ימים לא קלים עבור הפורטוגלי באופן אישי. הגעתו של כריסטיאנו לערב הסעודית עוררה לא מעט כותרות, אחרי עזיבתו את מנצ'סטר יונייטד, בעקבות עימות פומבי עם המאמן אריק טן האח. אבל בעוד רונאלדו לא הותיר חותם מיוחד בערב הסעודית וביקר את יונייטד, הקבוצה מאולד טראפורד סיימה עונה לא רעה בלעדיו, וסיימה בין ארבע הראשונות.

במקביל, ליאונל מסי, יריבו הנצחי של רונאלדו, שבר בשבת את השיא שהחזיק הפורטוגלי - הכי הרבה שערים בחמש הליגות הבכירות של אירופה. מסי כבש את שער הליגה ה-496 שלו בקריירה, במדי פ.ס.ז' מול שטרסבורג. מסי זכה גם באליפות צרפת, חצי שנה אחרי שזכה במונדיאל עם ארגנטינה והוכתר כאלוף עולם.

בנוסף, רונאלדו התבשר שזינדין זידאן דחה את ההצעה להפוך למאמן החדש של אל נאסר, שהציעה לו 150 מיליון יורו לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully