וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאן התארים בכל הזמנים: ליאו מסי ממשיך לעשות היסטוריה

הארגנטינאי השתווה לדני אלבס עם 43 תארים בקריירה הודות לזכייה באליפות צרפת, הפך למלך שערי הליגות הבכירות בהיסטוריה, ובנוסף שותף לשיא שקבעה פריז סן ז'רמן ועדיין מקווה לעקוף את די מריה כגדול המבשלים במפעל בעונה אחת

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

פריז סן ז'רמן הוכתרה לאלופת צרפת בפעם השנייה ברציפות והתשיעית ב-11 השנים האחרונות הערב (שבת), בתום ה-1:1 בחוץ נגד שטרסבורג, ולמרות שהוא השחקן הכי מושמץ בקבוצה מעיר האורות נכון להיום, בזכות ההישג הזה קבע ליאונל מסי שיא מדהים נוסף.

זהו התואר הקבוצתי ה-43 בקריירה של מסי, שהשתווה בכך לחברו לשעבר בשורות ברצלונה - דני אלבס, כשיאן התארים בכדורגל המועדונים אי פעם. חמישה תארים יותר היו לברזילאי, שבימים אלה חשוד באונס ויושב במאסר בשל כך, כאשר מסי הוצג כשחקנה של פ.ס.ז' באוגוסט 2021. מאז הניף הארגנטינאי עוד חמישה גביעים: במונדיאל בקטאר, בפינליסימה מול נבחרת איטליה, בסופרקאפ הצרפתי ופעמיים בליגה הצרפתית.

מסי, שכבש את השער היחיד של קבוצתו הערב, הפך גם למלך השערים בתולדות חמש הליגות הבכירות באירופה עם 496 בסך הכל, אחד יותר מיריבו הנצחי כריסטיאנו רונאלדו.

בנוסף, הפרעוש שותף להישג אדיר שהשלימה פ.ס.ז' הערב, כשהפכה לשיאנית האליפויות בכדורגל הצרפתי עם 11 זכיות ועקפה את סנט אטיין, שנמצאת כיום בליגה השנייה והאליפות האחרונה שלה הייתה ב-1981, כשארונה של הקבוצה מהבירה היה ריק מגביעי אליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP, GettyImages
אוהדי פריז סן ז'רמן יוצאים נגדו? הוא ממשיך לשבור שיאים. ליאונל מסי/GettyImages, ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP

מסי, שמוליך את טבלת המבשלים בצרפת, מקווה לשבור את שיא הליגה בעונה אחת שאותו קבע חברו הטוב לנבחרת ארגנטינה, אקס פ.ס.ז' אנחל די מריה, עם 18 בישולים בעונת 2015/16, כשכרגע הוא עומד על 16 כאלה העונה בליגה הצרפתית ו-20 בכל המסגרות. אם יעשה זאת, הליגה הצרפתית תהפוך למפעל השביעי בו מסי מסיים כמלך הבישולים בקריירה, אחרי הליגה הספרדית, גביע המלך, ליגת האלופות, המונדיאל, הקופה אמריקה וגביע העולם למועדונים. הפרעוש הוא גם השחקן היחיד העונה באירופה שכבש לפחות 20 שערים ובישל לפחות 20.

כעת, לאור העזיבה הצפויה של מסי את פ.ס.ז', נותר לראות באיזו קבוצה ימשיך את הקריירה הפנומן שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 36. ברצלונה מחכה לקאמבק שלו בזרועות פתוחות, אל הילאל הסעודית מוכנה לשלם סכומי עתק כדי להנחית אותו ולהחיות את היריבות עם רונאלדו בליגה המקומית, וגם אינטר מיאמי מפנטזת לראות את מסי מלהטט במדיה ב-MLS. היכן יחפש הפרעוש את התואר שיהפוך אותו לשיאן הבלעדי בתולדות הכדורגל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully