וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: הרצליה תכפה משחק על חמישי על ירושלים?

27.5.2023 / 17:20

משחק מספר 4 ברבע גמר הפלייאוף (20:45): כשהיא ביתרון 1:2 בסדרה תנסה הפועל ירושלים להעפיל לחצי הגמר נגד הפועל תל אביב נגד הקבוצה מהשרון שמפתיעה אותה עד כה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.5/ספורט1

סדרת רבע גמר הפלייאוף בין בני הרצליה להפועל ירושלים תימשך מחר (ראשון, 20:45) במשחק הרביעי שייערך באולם "היובל", כשירושלים מוליכה 1:2 ורחוקה ניצחון אחד מסדרת חצי הגמר שם מחכה הפועל תל אביב. אם הרצליה תנצח, ותכפה משחק חמישי בסדרה, הוא ייערך ביום שלישי בשעה 19:00 בארנה.

בבני הרצליה יצאו מאוכזבים מהמשחק השלישי בירושלים, לאחר שהוליכו לאורך דקות רבות ורק ברגעי ההכרעה הצליחה ירושלים להשתלט על המשחק ולנצח אותו. בהרצליה מרגישים שהם שולטים בקצב של הסדרה, מביאים את ירושלים למקומות שאליהם הם רוצים להגיע, אך בשל הסגל הקצר שעומד לרשותו של אורן אהרוני, שבעה שחקנים בלבד, הם מתקשים לייצר מעבר לניצחון אחד. בהרצליה יודעים שכדי לנצח הם יהיו חייבים לקלוע באחוזים טובים בהרבה מחוץ לקשת ממה שקלעו במשחק הקודם.

כריס באב בני הרצליה לצד זאק הנקינס הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הסדרה תסתיים או שיהיה משחק 5? באב והנקינס/ברני ארדוב

למרות שהם רחוקים ניצחון אחד מחצי הגמר, בהפועל ירושלים לא רגועים ולא מרוצים. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' מתקשה מול בני הרצליה עד כה, כשהרבה מאוד שחקנים נמצאים מתחת לרמתם הרגילה. בירושלים עדיין כועסים על תצוגות השיפוט בסדרה, כשהם חזרו בימים האחרונים על הנתונים שמראים כי הרצליה הגיעה לקו 42 פעמים יותר בשלושה משחקים ונשרקו לרעתם 20 עבירות יותר. ועדיין, בירושלים מאמינים כי אם יצליחו קצת להשתחרר מהלחץ שנמצא עליהם, יוכלו לסיים את הסדרה כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully