וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 69:74 את בני הרצליה והתקרבה לחצי הגמר

מחזיקת הגביע שמרה על הבית בתום משחק צמוד ועלתה ל-1:2 בסדרה. 18 לרנדולף, 16 ו-15 ריבאונדים להנקינס. 21 ו-13 לקמפ מנגד

בעונה הקודמת בה הפועל ירושלים הגיעה לגמר אירופי, ב-2004, היא הודחה ברבע גמר פלייאוף ליגת העל בידי בני הרצליה שנקראה אז בני השרון. העונה זה כבר לא יקרה לפיינליסטית ליגת האלופות של פיב"א, כי הערב (רביעי) היא ניצחה את היריבה מהשרון 69:74 בדרך ליתרון 1:2 בסדרת רבע הגמר. ביום ראשון ייערך באולם היובל המשחק הרביעי בין הקבוצות, כשמחזיקת גביע המדינה תקווה להבטיח את ההעפלה לחצי הגמר, שם מחכה הפועל תל אביב.

הרצליה ניצבת בצד השלילי של ההיסטוריה בעקבות ההפסד הערב: מתוך 40 סדרות של הטוב מחמישה משחקים שהגיעו לשוויון 1:1 בתולדות הליגה, רק פעם אחת הקבוצה שהפסידה במשחק השלישי התאוששה וניצחה בסדרה.

שחקן ההגנה של העונה, אור קורנליוס, עם יו"ר הפועל ירושלים אייל חומסקי. דני מרון
שחקן ההגנה של העונה, אור קורנליוס (משמאל) עם יו"ר הפועל ירושלים אייל חומסקי/דני מרון
זאק הנקינס נכנס לחמישיית העונה, לצד יו"ר הפועל ירושלים אייל חומסקי. דני מרון
גם זאק הנקינס זכה לכבוד/דני מרון

לפני המשחק הוכרז גארד הפועל ירושלים אור קורנליוס כשחקן ההגנה של העונה, בעוד זאק הנקינס נבחר לחמישיית העונה בליגה ולמעשה השלים אותה. הסנטר הצדיק את בחירתו ביכולת מעולה במשחק עצמו, עם דאבל-דאבל והרבה מלחמה מתחת לסלים, בעיקר מול מוריס קמפ שהיה מצוין עבור סגנית האלופה, אבל לא הצליח להושיע אותה מהפסד.

זה היה קרב צמוד שבו אף קבוצה לא הצליחה לפתוח פער גדול, כאשר בכל פעם ריצות קטנות העבירו את היתרון מצד לצד. האחרונה שבהן הייתה של ירושלים, שקלעה שבע נקודות ללא מענה בשלהי הרבע הרביעי, ופתחה פער שממנו היריבה כבר לא הצליחה להתאושש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
הפועל ירושלים רחוקה ניצחון אחד מחצי הגמר/דני מרון
שחקני בני הרצליה מאוכזבים. דני מרון
ההיסטוריה לא לטובתם. שחקני בני הרצליה/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 18, זאק הנקינס 16, 15 ריבאונדים ו-4 חסימות, טי ג'יי קליין וקאדין קרינגטון 9 כל אחד, ספידי סמית' 8, נועם יעקב 7, עוז בלייזר 4, סים-סנדר ונה 3.

קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 21, 13 ריבאונדים ו-2 חטיפות (7/7 מהקו), כריס באב 11, קווינטון הוקר וג'וליאן גמבל 10 כל אחד, רוברט קרטר 8 ו-2 חסימות, עודד ברנדווין 6, יאיר קרביץ 3, 2 חטיפות ו-2 חסימות.

אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
6,271 צופים באו לארנה/דני מרון
זאק הנקינס, הפועל ירושלים. דני מרון
כוכב המנצחת. זאק הנקינס/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 18, זאק הנקינס 16, 15 ריבאונדים ו-4 חסימות, טי ג'יי קליין וקאדין קרינגטון 9 כל אחד, ספידי סמית' 8, נועם יעקב 7, עוז בלייזר 4, סים-סנדר ונה 3.

קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 21, 13 ריבאונדים ו-2 חטיפות (7/7 מהקו), כריס באב 11, קווינטון הוקר וג'וליאן גמבל 10 כל אחד, רוברט קרטר 8 ו-2 חסימות, עודד ברנדווין 6, יאיר קרביץ 3, 2 חטיפות ו-2 חסימות.

מהלך המשחק

רבע 1:

באב קלע את הסל הראשון במשחק, הנקינס הטביע מנגד, קרביץ דייק פעם אחת מהעונשין, קליין עם 5 נקודות והנקינס עם עוד סל בתווך קבעו 3:9 לירושלים. הוקר עצר ריצת 7:0, קליין המשיך בפתיחה הטובה עם 2 נוספות. קמפ ב-5 נקודות רצופות הקטין ל-11:10, ושלשה של באב העלתה את הרצליה לפלוס 2. יעקב עלה על הלוח, באב פגע מחצי מרחק וקמפ דייק פעמיים מהקו, לפני שהוסיף סל והגדיל ל-13:19. ונה צלף מחוץ לקשת, ואחרי קליעת עונשין של ברנדווין, קמפ חדר מצוין כדי לקלוע על הבאזר ולסגור את הרבע על 16:22 להרצליה.

שחקן בני הרצליה כריס באב זורק מעל שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. דני מרון
כריס באב זורק מעל ליוואי רנדולף/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס מטביע בין שחקני בני הרצליה. דני מרון
זאק הנקינס מטביע/דני מרון

רבע 2:

סמית', הנקינס קליין וקרינגטון היו אחראים לריצת 0:9 שהחזירה את האדומים ליתרון, הוקר עצר את המומנטום. רנדולף קלע סל קשה מחצי מרחק, הנקינס בדאנק העלה ל-24:29. קמפ קלע 4 רצופות מהקו, הוקר הפך, הנקינס ענה במהלך של סל ועבירה. קרטר השווה זמנית, בלייזר תיקן החטאה וקבע 32:34 להפועל ירושלים בהפסקה.

ג'וליאן גמבל, בני הרצליה. דני מרון
התחמם ברבע השלישי. ג'וליאן גמבל/דני מרון
ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. דני מרון
ליוואי רנדולף עזר להחזיק את הפועל ירושלים בדקות הקשות/דני מרון

רבע 3:

גמבל עם 5 רצופות הפך לטובת הרצליה, קמפ הטביע, רנדולף והנקינס הורידו ל-39:38. קליעת עונשין של גמבל וסל של קמפ החזירו את הפער ל-4. קרינגטון התעורר מתרדמת ארוכה, קרביץ קלע 2 מרחוק, גמבל הוסיף נקודה מהקו. רנדולף צימק ל-45:43 בשלשה, באב דייק מחצי מרחק וקמפ חטף בדרך לדאנק שהגדיל לפלוס 6. קרטר הוסיף נקודות עונשין, יעקב במהלך של שלוש נקודות ורנדולף בסל נוסף הורידו ל-51:48 בסוף הרבע.

שחקן בני הרצליה מוריס קמפ חוגג. דני מרון
ערב נהדר שלו לא הספיק. מוריס קמפ/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' חוגג ליד קאדין קרינגטון. דני מרון
תרומה חשובה במאני טיים. ספידי סמית' בטירוף/דני מרון

רבע 4:

ברנדווין צלף מעבר לקשת, יעקב החזיר בסל ורנדולף הוסיף אחד משלו אחרי קליעות עונשין של ברנדווין - 52:56 כחול. קרינגטון תרם מהלך של סל ועבירה, ואז השלים רצף של 5 נקודות שהשיב את היתרון לירושלים, באב וגמבל קלעו זריקת עונשין אחת כל אחד, רנדולף בשלשה עשה 58:60. גמבל השווה מהקו ובאב הוסיף עוד נקודה משם, אבל האדומים יצאו לריצת 0:7 עם סל של הנקינס ו-5 רצופות של סמית'. אחרי פסק זמן הרצלייני, קמפ יצא בחמש עבירות ורנדולף הגדיל ל-8 הפרש, הוקר קלע 2 מהקו מנגד, הנקינס דייק רק באחת ואז ביצע עבירה חמישית בעצמו. גם קרטר החטיא אחת מהעונשין, אבל הוקר הוריד ל-70:66. בלייזר הטביע, קרטר הפציץ שלשה, רנדולף קלע פעמיים מהקו וחתם את התוצאה הסופית - 69:74 לאדומים מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully