וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר יהיה אורח הכבוד של הכוכב האדום במשחק סיום העונה

המאמן יגיע לחגיגות האליפות במשחק נגד נובי פזאר במרקאנה. לפני שישוב לישראל, הוא יוצג רשמית במסיבת עיתונאים בבלגרד

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אם ברק בכר לא שבע מחגיגות אליפות עם מכבי חיפה, הרי שמחר (ראשון) הוא יחווה חגיגות נוספות. המאמן הישראלי יהיה אורח הכבוד של הנהלת הכוכב האדום בלגרד ביחד עם עוזריו, במחזור סיום העונה כשהקבוצה החדשה שלו תארח את נובי פזאר. זה יהיה הביקור הראשון שלו ב"מרקאנה" מאז שמכבי חיפה הדיחה שם את הכוכב האדום מליגת האלופות.

הכוכב האדום הבטיחה את הזכייה באליפות כבר לפני כמה שבועות, אבל מחר ייערכו החגיגות הרשמיות ובכר יהיה נוכח בהן. ההנהלה הודיעה שהכניסה לאצטדיון תהיה חופשית וביקשה מהאוהדים להגיע עם דגלים בצבעי אדום-לבן.

מאמן מכבי חיפה בשלוש השנים האחרונות יישאר בסרביה כמה ימים ובהמשך השבוע יוצג במסיבת עיתונאים רשמית. הוא יחליף את מילוש מילוייביץ', שאמנם הצעיד את הכוכב האדום לדאבל קליל, אבל לדעת ראשי המועדון לא הוכיח שהוא מספיק טוב בשביל להוביל את הקבוצה להצלחות באירופה.

בכר כבר עובד במרץ על התכניות לעונה הבאה והגיש להנהלה ולמנהל הספורטיבי, רשימה של שחקנים שהוא רוצה לצרף. מוקדם יותר השבוע דיווחו בסרביה שבחלק הקדמי, בראש הרשימה מוצב החלוץ עמנואל לאטה לאט.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ביקור ראשון ב"מרקאנה" מאז הניצחון על הכוכב האדום. בכר/ברני ארדוב

הכוכב האדום בלגרד לא הפסידה 55 משחקי ליגה רצופים, מאז אוקטובר 2021 והיא זכתה בשש האליפויות האחרונות. המבחן העיקרי של בכר יהיה פחות בזירה המקומית ובעיקר בליגת האלופות - שם הקבוצה עלתה אוטומטית לשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully