וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: בספרד ויתרו על טכנולוגיית קו השער מסיבות כלכליות

אחרי שקבוצות ליגת העל סירבו לשלם כל אחת כחצי מיליון שקל עבור התקנת המערכת ותפעולה, במפתיע גם ב"לה ליגה" סירבו להשקיע

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

לפני כחודשיים פרסמנו בוואלה! ספורט על כך שקבוצות ליגת העל פסלו את האפשרות להכניס את טכנולוגיית קו השער בעקבות השקעה בגובה של מעל חצי מיליון שקל שנדרשה מכל אחת. היום (שישי) הסתבר שאנחנו לא לבד בזה, כי יש ליגה נוספת, ועוד אחת שבין חמש הבכירות בעולם, שסירבה להכנסת הטכנולוגיה מסיבות כלכליות - וזוהי "לה ליגה" הספרדית.

נשיא "לה ליגה" חאבייר טבאס אישר את ההחלטה וטען שאין הצדקה לתשלום בסך 3.5 מיליון יורו לפיפ"א עבור הכנסת הטכנולוגיה, החלטה שכמובן הרימה לא מעט גבות והובילה לאכזבה בקרב רבים בספרד ומחוצה לו.

טכנולוגיית קו השער. Dan Mullan, GettyImages
לא רק בישראל ויתרו על המערכת/GettyImages, Dan Mullan

"לה ליגה" היא אחת מחמש הליגות הכי בכירות באירופה והיא תישאר היחידה שלא משתמשת בטכנולוגיה שבה כבר נעשה שימוש באנגליה, גרמניה, איטליה וצרפת וכן בליגות נוספות כמו ההולנדית ואפילו הצ'מפיונשיפ האנגלית. בפרמיירליג, כזכור, משתמשים בטכנולוגיה במשך כעשור.

רק השבוע נרשמה שערוריה בספרד כאשר ב-3:3 בין אספניול לאתלטיקו מדריד טענו הקטלונים שהשער של אנטואן גריזמן, שאושר על ידי ה-VAR, לא היה חוקי מכיוון שאין את טכנולוגית קו השער בשביל להוכיח שהכדור אכן עבר את הקו. אילו הטכנולוגיה הייתה בשימוש, הסערה לא היה מתקיימת מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully