וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס, בנזמה ואסנסיו ייעדרו מול סביליה, הזאר צפוי לפתוח

שלושת שחקני ההתקפה של ריאל מדריד לא כשירים, אנצ'לוטי על הבלגי: "יש לו חוזה. אם לא טוב לו כאן, שיבקש לעזוב". על העונה שעברה: "התקשינו אחרי פגרת המונדיאל, אולי היה צריך לצרף שחקן הגנה" (שבת, 20:00)

תקציר: ריאל מדריד זוכה בגביע המלך הספרדי אחרי ניצחון 1:2 על אוסאסונה בגמר/ספורט1

העונה המאכזבת של ריאל מדריד בליגה הספרדית תימשך מחר (שבת, 20:00), כשאלופת לה ליגה ואלופת אירופה היוצאת תתארח בסביליה למחזור הלפני-אחרון של העונה בספרד. הבלאנקוס יקוו לעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השני, המשימה האחרונה שעוד נותרה להם, ויצטרכו לעשות זאת ללא ויניסיוס, קארים בנזמה ומרקו אסנסיו, שלא התאמנו היום ולא ייכללו בסגל משום שאינו כשירים.

בהיעדרם, צפוי אדן הזאר לפתוח בהרכב. כשנשאל על עתידו של הבלגי, שהוזכר כמועמד לעבור לטוטנהאם בעסקת חליפין על הארי קיין, אמר היום קרלו אנצ'לוטי: "יש לו חוזה והוא אמור להישאר כאן. אם הוא לא מרוצה, שיבקש מהמועדון לעזוב. אם הוא מרוצה שיישאר, כמו כולם".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
סגל חסר. אנצ'לוטי/GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כשהתבקש להעריך את העונה שעברה על הבלאנקוס אמר המאמן: "זה תלוי, אם אני חושב על הליגה אני מרגיש רע. אם מדובר על כל העונה, או כל השנתיים האחרונות, אני מרגיש טוב מאוד. הייתי חותם על להשיג את מה שהשגנו בארבע השנים האחרונות גם בארבע השנים הבאות. לא רק אני - כנראה שגם המועדון היה חותם על כך".

אנצ'לוטי הוסיף ואמר: "אחרי המשחק מול ברצלונה, כבר הפסקנו להתמקד בליגה. לבארסה היתה עונה טובה מאוד, הם ספגו מעט מאוד שערים, היתה שם המשכיות. היה לנו קשה אחרי המונדיאל, להגיע לרמה שלנו. זו לא בעיה של חלוצים, כי כבשנו הכי הרבה שערים בליגה. מבחינת מספרים, אולי היינו צריכים להחתים שחקן הגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully