וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לואיס אנריקה על סף סיכום בפ.ס.ז'", גאלטייה: "לא מטריד אותי"

בצרפת טוענים שמאמן נבחרת ספרד לשעבר יירש את המאמן הנוכחי, שהגן על מסי: "עונה טובה מאוד". עוסמאן דמבלה מועמד לעונה הבאה

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

אינספור שמות הוזכרו כמועמדים לרשת את כריסטוף גאלטייה כמאמן פריז סן ז'רמן, אך כעת דומה שהפור נפל. לפי דיווחים בצרפת, מאמנה החדש של האלופה יהיה לואיס אנריקה, המועמד המועדף על הקטארים, שכבר הגיע לסיכום עקרוני עם ראשי המועדון.

לאחרונה נפגש לואיס אנריקה עם ויקטוריאנו מלרו, סגן מנהל המועדון, והשניים סיכמו על פרטי החוזה. יש לציין שהמנהל המקצועי לואיס קמפוס העדיף את ז'וזה מוריניו ואבל פריירה, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לקטארים, שבחרו במאמן נבחרת ספרד לשעבר לאחר שהבינו שצירופו של זינדין זידאן לא ריאלי.

"אני בקשר קבוע עם לואיס קמפוס", התעקש היום גאלטייה במסיבת העיתונאים. "אני מדבר גם עם הנשיא אחרי משחקים, אבל אנחנו לא משוחחים על העונה הבאה. כל השמועות, כל השמות שעולים לגבי העונה הבאה, לא מטרידים אותי. זה חלק מהכדורגל".

על העונה שעוברת על ליאונל מסי אמר המאמן: "מבחינת השקעה, אין לי מילה רעה להגיד עליו. אני שומע את הביקורות, אבל כשלמישהו יש עונה כמו שלו, עם מספרים כמו שלו, מבחינתי זה טוב. לדעתי היתה לו עונה טובה מאוד. אנשים תמיד מצפים ליותר".

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
בדרך לאלופת צרפת? אנריקה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לצד מאמן חדש, ממשיכה סן ז'רמן בחיפושיה אחר שחקני חיזוק לעונה הבאה. אחד השמות שעלה היום ב"לאקיפ" הוא זה של עוסמאן דמבלה, שמשתף פעולה קיליאן אמבפה פעולה בצורה מוצלחת למדי במדי נבחרת צרפת. ברצלונה היתה רוצה להאריך את חוזהו של שחקן הכנף, שמסתיים ב-2024. גם רנדל קולו מואני, בנררדו סילבה ופייר-אמיל הויביירג על הכוונת של אלופת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully