וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפערים בין הפועל תל אביב ללרנקה לגבי אלטמן: כ-200,000 יורו

25.5.2023 / 15:52

הבעלים האמריקאים רוצים להציג את הקשר כרכש המשמעותי של הקיץ עם כניסתם למועדון. בכיר בקבוצה הקפריסאית: "הפחתנו מהסכום הראשוני ולא נפחית יותר"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

קבוצת מינצברג מאוד רוצה להציג עם תחילת פעילותה ב-1 ליוני את עומרי אלטמן כשחקן הרכש המשמעותי ביותר של הפועל תל אביב בקיץ הקרוב. יחד עם זאת, לא ניתן להגדיר את העסקה ככזו שסוכמה.

עם אלטמן עצמו נותרו פרטים טכניים לסגור כדי לסכם על חוזה לשלוש שנים, כאשר השחקן הסכים לוותר על לא מעט כסף ולא צפויה בעיה בהשלמת ההסכם. מנגד, מול א.א.ק לרנקה עדיין ישנם פערים של כ-200,000 יורו, כאשר הקפריסאים התחילו בדרישה של חצי מיליון יורו והסכימו לרדת ל-400,000.

גורם בכיר במועדון הקפריסאי אמר היום לוואלה! ספורט: "הפועל תל אביב יודעת את הדרישה שלנו, הפחתנו מהסכום הראשוני ולא נפחית יותר. עומרי אלטמן שחקן משמעותי אצלנו ואנחנו רוצים שימשיך, אך נכבד אותו אם ירצה לחזור למדינה שלו, בתנאי שנקבל את התמורה הראויה".

שחקן א.א.ק לרנקה, עומרי אלטמן. רויטרס
איתו יש סיכום, עם הקבוצה שלו עדיין לא. עומרי אלטמן/רויטרס

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בנוסף לאלטמן, לאחר החג אמור המועדון להגיש הצעה כספית לדן איינבינדר לעונה אחת, כשלא ברור מה יהיה גובהה והאם הקפטן ימשיך במועדון. הפועל חיפה והפועל ירושלים בשיחות עם סוכנו של איינבינדר, אבי נמני. גורם בהפועל תל אביב אמר היום: "אנחנו עובדים לאט ומסודר, אך בקרוב יהיה מאמן ושחקנים חדשים להפועל תל אביב, יש כאן בעלים חדשים שעובדים על תהליכים לטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully