וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הנוער עוזב את הפועל חיפה, גם דורון אוסידון צפוי לעזוב

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 16:11

צחי נקש ונציג הבעלים יסיימו את דרכם, לאחר שלא עודכנו בצירוף אורן גולן. גורם: "יש בלגן גדול. אל תתפלאו אם בקרוב גם רוני לוי יעזוב". ההסכם מול ההסתדרות בנוגע למתחם אימוני מחלקת הנוער בסכנה גדולה

תקציר: בני ריינה - הפועל חיפה 4:0/ספורט1

לא שקט בהפועל חיפה בעקבות הגעתו של אורן גולן. מי שהיה המנהל המקצועי של הפועל חדרה צורף על ידי יואב כץ כיועץ של הבעלים, אך הוא אמור להיות אחראי גם על ענייני החוזים וכן על נושאים מנהלתיים אחרים, ובצד המקצועי ייעץ לכץ ויהיה בקשר עם המאמן.

היום (חמישי), החליט צחי נקש, אחד מהספונסרים העיקריים של המועדון ומי שניהל את מחלקת הנוער, לעזוב על רקע הגעתו של גולן. לאחר שהתברר שגולן יתעסק גם בעניינים מנהלתיים, בחר נקש לסיים את דרכו, לאחר שלא קיבל על כך הודעה. לא מן הנמנע כי גם דורון אוסידון יודיע בקרוב על עזיבתו.

בקבוצת הוואטספ של מחלקת הנוער כתב נקש: "עשיתי הכל מתוך הלב, הנשמה ואהבה. לכל הילדים, למועדון שלי, לקהל האוהדים וההורים, אני מבקש את הבנתכם שלא היתה לי ברירה. מודה שהדבר משפיע עלי עמוקות, לראות את כל ההתקדמות הולכת לתהום, אבל החיים נמשכים".

לכץ עצמו כתב נקש: "לאחר שיחתנו אתמול הבנתי ממך שאני כאילו עומד לשבור את גב הגמל...בעיניי זאת אמירה קשה! סגרנו שאני לוקח עליי התחיבות ענקית נוספת וסגרנו כבר לפני חודש ימים על מתווה פעולה שבסופו יהיו לך הרבה יותר הכנסות, ואין באפשרותך יכולת לעמוד במה שסיכמנו רק אתמול שאתה תשלם 1/3 מהסכום ואני אשלם את השאר...ולתת לדורון הסכם לשנת ה-100 על מנת שנצא לדרך בסערה גם בשיווק המועדון ובפיתוח מחלקת הנוער לגבהים. החלטתי שאני לא ממשיך! אני לא מוכן לעבור את הסכום שהכנסתי שנה שעברה במחלקת הנוער הרבה מעל הציפיות של מיליון ורבע ש"ח מכספי בלבד כשהקבוצה בכלל לא בבעלותי!! מעריך מאוד את שיתוף הפועלה בינינו ואת כל העבודה המשותפת שלנו ומאחל לך בהצלחה ענקית בכל החלטה שתיקח".

אורן גולן הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא שקט בעקבות המינוי. גולן/שלומי גבאי

בשבועות האחרונים נקש הגיע כמעט לסיכום עם ההסתדרות על פשרה במסגרתה מחלקת הנוער תמשיך להתאמן במתחם בקרית חיים וכעת, לאור העזיבה, מעניין יהיה לראות האם בהסתדרות יגיעו לסיכום מול יואב כץ או שמא יפוצצו את העסקה המסתמנת לאחר שנקש לא יהיה חלק מהמועדון.

השתלשות הדברים הייתה למעשה ארוכה. בתחילה, נקש החליט לקחת על עצמו את כל נושא השיווק לשנת ה-100 של המועדון. לשם כך הקים צוות של עשרה אנשים וכן החל בניהול הקשר עם הקהל האדום. המתיחות הראשונה החלה כאשר לטענת גורמים המעורים בפרטים כשיואב כץ הטיל וטו שלא יהיה מוכן לשלם עבור השימוש במתחם האימונים בקרית חיים. אותם גורמים טוענים שבהסתדרות לא היו מוכנים לנהל משא ומתן ישיר מול כץ, אלא מול נקש בלבד, שהגיע לסיכום עקרוני לפיו ישלם כ-15 אלף שקלים בחודש עבור השימוש במתחם. נקש התחייב שהוא זה שישלם באופן אישי את הסכום, כך שהתחייב לעוד 150 אלף שקלים בנוסף לכספים שהשקיע.

בנוסף, נקש התחייב להיות זה שמממן את כל המחלקה השיווקית של המועדון בתנאי שדורון אוסידון, מי שהיה חלק מהמועדון בזכייה בעונת הגביע, יהיה חלק מהצוות. כעת אוסידון כאמור צפוי להודיע גם כן על עזיבתו המיידית את המועדון ולהצטרף לנקש. נקש ואוסידון כבר החלו לעבוד כאשר כמה שחקנים הוחתמו במחלקה וכן שני ספונסרים כבר הגיעו, למרות שכץ עדיין לא חתם על חוזה ההסכם מול ההסתדרות.

מה שהוביל לפיצוץ הגדול היה מינויו של אורן גולן. נקש ואוסידון דווקא מצויים ביחסים טובים עם גולן ואף בירכו על המהלך אך העובדה שכץ ביצע את המהלך מבלי לעכן כלל את השניים עוררה את הסערה. כעת, כאמור, ייתכן ולמחלקת הנוער לא יהיה מתחם להתאמן בו, וכן לא ברור האם המחלקה השיווקית שהקים נקש תמשיך לפעול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יואב כץ בעלים הפועל חיפה. ברני ארדוב
יום סוער בהפועל חיפה. יואב כץ/ברני ארדוב

"יש בלאגן גדול ובמקום שהשנה המאה תיפתח בשקט ובבנייה כמו שצריך, הכל מתנהל בעצלתיים", אמר גורם במועדון. "עושים דברים מבלי לעדכן את האנשים. צחי הודיע שהוא עוזב, אל תתפלאו אם (דורון) אוסידון ורוני (לוי) יהיו הבאים בתור".

כץ, שחווה מוקדם יותר דרמה בגזרת עדן בן בסט, הגיב ואמר: "דורון לא דיבר איתי על רצון שלו לעזוב. לגבי צחי, הוא שינה את דעתו בעבר, אני מקווה שהוא ישנה את דעתו גם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully