וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ישחק ב-NBA בעונה הבאה, אין ספק". השאלה - באיזו קבוצה

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 9:09

בליגה משוכנעים שדיבורי הפרישה נועדו בין היתר כדי לשלוט בשיח, ולהשכיח את הסוויפ. בארקלי כעס, ניו יורק וקליבלנד על הפרק, ויש כבר מי ששרטט טרייד לוהט לגולדן סטייט

השעות בחולפות, ובארצות הברית לא קונים את איומי הפרישה של לברון ג'יימס. כזכור, לאחר הסוויפ שחטף מדנבר טען אחד השחקנים הגדולים אי פעם שהוא שוקל לתלות את הנעליים, אולם בתקשורת האמריקאית משוכנעים שמדובר בלחץ שקינג ג'יימס מפעיל על רוב פלינקה, בניסיון לשפר את לוס אנג'לס לייקרס ולהתמודד שוב על אליפות.

"הוא יתלבש בעונה הבאה, אין ספק", אמר אחד ממנהלי הקבוצות במערב ל"בליצ'ר ריפורט". "הוא פשוט שינה את השיח - אנחנו לא מדברים על הסוויפ, אלא על לברון והפרישה. הוא אוהב לשלוט בנרטיב". צ'ארלס בארקלי הסכים עם הדעה הזו: "כל כך כעסתי, שכיביתי את הטלוויזיה. דנבר, הקבוצה הטובה בעולם למשך כל העונה, משלימה סוויפ, ומדברים רק על לברון. צריך לדבר רק על דנבר".

עוד על לברון ג'יימס

"תנו לזה עוד שבוע, ונראה אם הוא ממשיך לדבר ככה", הוסיף מנהל אחר בליגה.

כך או כך, עצם האפשרות שלברון יפרוש - או, ליתר דיוק, לא מרוצה מהמצב בלייקרס כרגע - הכניסה את כל ה-NBA לסחרור. השמועות על מעבר אפשרי לגולדן סטייט כבר החלו, והפרשן הפופולרי קולין קאוהרד שרטט איך זה יכול להיראות.

"אנדרו וויגינס, ג'ונתן קומינגה וג'ורדן פול. זה עובד", טען. "הלייקרס יקבלו המון שחקני כנף צעירים, חבר'ה שאפשר לבנות סביבם וסביב אנתוני דייויס. הווריירס רוצים לנצח עכשיו, בגלל זה קומינגה גם ככה לא משחק. הם יקבלו את אחד השחקנים הכי חכמים אי פעם, הוא ודריימונד גרין בקשר טוב. אתם חושבים שבימי חופש, לברון לא צופה בסטף קרי? הוא ייכנס לעמדה של וויגינס וגולדן סטייט מיד תשתפר. שמעתי דברים משוגעים מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לפי כריס פידור, שסיקר בעבר את לברון כשזה היה בקליבלנד, "אי אפשר לשלול קאמבק נוסף לקאבס, זה יהיה סוף מהאגדות לקריירה. זה לא רק הבית, קליבלנד נבנתה כדי להיות קבוצת צמרת במזרח לשנים הקרובות, והכישרון שיש לה יהיה מפתה עבור לברון. קשה לראות אותו פורש בלי סיבוב פרידה מהמלך. הכי סביר שהוא יחזור ללייקרס לעונה נוספת, ואז, בשנה הבאה, כשברוני יגיע לליגה, זה יהפוך מעניין".

סוכנויות ההימורים מסכימות - הלייקרס עדיין פייבוריטים ברורים להיות הקבוצה בה לברון ישחק בעונה הבאה, אך קליבלנד שנייה ברשימה הזו. אחרי, לפי הסדר: ניו יורק, גולדן סטייט, מיאמי, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, דאלאס, פיניקס, סקרמנטו, מילווקי, שיקגו ובוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully