וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הדרמות: לברון באמת שוקל לפרוש, או "שוב מכור לתשומת לב"?

בארצות הברית לא מתרגשים מההצהרות של ג'יימס, נזכרים בתקדימים אחרים בהם "שינה את הנרטיב" אחרי הדחה, ומסבירים: "הוא מובס, מושפל ומותש - אבל אין ספק שישחק בלייקרס בעונה הבאה"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

האם לברון ג'יימס באמת שוקל לפרוש, או שהאמירות אחרי ההדחה מהפלייאוף הלילה (בין שני לשלישי) הן במהלך מחושב שנועד להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות בלייקרס? בארצות הברית נוטים להאמין שהאפשרות השנייה היא הסבירה יותר. ג'יימס אמנם אמר שהוא "צריך לחשוב הרבה על המשך הקריירה" ולאחר מכן העיתונאי כריס היינס שנחשב למקורבו פרסם שהוא שוקל לפרוש מיידית מכדורסל, אבל הפרשנים לא מתרגשים מההצהרות והדיווחים, ומתעקשים שלא צריך לקחת אותם ברצינות נכון לעכשיו.

"אין לי מושג מה הוא ניסה להגיד, אני יודע שהוא חתום על חוזה גדול מאוד לעונה הבאה. אולי הוא קצת מותש. אני לא בטוח שבמסיבת העיתונאים הזאת הוא היה רגוע במיוחד, או צלול במיוחד", אמר בריאן ווינדהורסט, כתב ESPN שנחשב אף הוא למקורב לג'יימס. "הוא רוצה להיות הבעלים של קבוצה אחרי הפרישה וכנראה שזה מה שיקרה, אבל האם זה יקרה עכשיו? לברון תמיד חושב צעד אחד קדימה, אז אני תוהה האם האמירות שלו הן פשוט בגלל שהיה מוצף מבחינה רגשית באותו רגע. אולי הוא זומם משהו., ורוצה שנמשיך לדבר עליו במשך ימים ארוכים, אפילו אחרי שסדרת הגמר תתחיל. הוא כבר עשה את זה בעבר, וידוע כמי שנוקט לא פעם בטקטיקה הזאת".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
לא יכול בלי זה. לברון/GettyImages, Harry How

בארצות הברית נזכרו במקרים אחרים בהם לברון "הצליח לשנות את הנרטיב" אחרי הדחה כואבת או הפסד צורב, כולל אחרי ההפסד בסדרת הגמר לגולדן סטייט ב-2018. בזמנו הגיע ג'יימס למסיבת העיתונאים שאחרי המשחק האחרון בסדרה עם חבישה בכף היד, וחשף ששיחק רוב הסדרה עם שבר - "חשיפה" שהפכה לנושא השיחה העיקרי בארצות הברית, למרות שרבים הטילו ספק באמינותה.

צ'ארלס בארקלי כבר הגדיר את לברון בעבר כ"דרמה קווין" וטען ששחקנים ב-NBA לא אוהבים את ההתנהלות של ג'יימס בחלק מהמקרים, בהם הוא מייצר כותרות שנועדות להגן על שמו ולהפוך אותו לנושא השיחה. גם סטיבן איי סמית' אמר בעבר ש"נראה שלברון מכור לתשומת לב" ו"יודע איך לשלוט בנרטיב סביבו".

פרשן ESPN טים לגלר הסביר ש"זה היה העיתוי הכי גרוע בעולם לשאול את לברון שאלה על העתיד שלו, מיד אחרי שהוא הפסיד בצורה כזאת". לדבריו, "מדובר בשחקן שכל מה שחשוב לו זה להתחרות על הבמה הגדולה ולזכות באליפויות. באותו רגע הוא היה מאוד מתוסכל, מאוד מאוכזב, הוא יודע שהוא יצטרך לצפות בגמר מהבית, לראות שחקנים אחרים נאבקים על האליפות, לראות עוד כוכבים זוכים בטבעת. לדעתי, אין באמת שום סימן שאלה בנוגע להמשך הקריירה של לברון. הוא ישחק בלייקרס בעונה הבאה, אבל עכשיו הוא מרגיש מובס, מושפל ומותש. תנו לו לדבר עוד כמה שבועות אחרי שהדברים ישקעו קצת, והוא יישמע אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully