וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יחליף את ספאלטי? לואיס אנריקה המועמד המוביל, קונטה התרחק

מאמן נאפולי צפוי לעזוב את אלופת איטליה בעקבות הקפאת המשא ומתן מול דה לורנטיס, נשיא המועדון, שמחפש שמות נוצצים לעמוד על הקווים. האיטלקי מועדף, אך דרישות השכר שלו גרמו לספרדי להיות האופציה הבכירה

תקציר: נאפולי - אינטר 1:3/ספורט1

לוצ'אנו ספאלטי הודה כי הסיכויים שישאר על הקווים באצטדיון 'דייגו ארמנדו מראדונה' שבנאפולי בעונה הבאה אינם גבוהים, וכעת אורליו דה לורנטיס, נשיא האלופה האיטלקית, החל לסמן מועמדים לרשת את האיטלקי במשרת המאמן.

שתי השמות הראשיים והמועדפים על דה לורנטיס הם לואיס אנריקה ואנטוניו קונטה, להם אין קבוצה מאז שהספרדי עזב את נבחרת ספרד והאיטלקי את טוטנהאם בעונה החולפת. לפי דיווחים באיטליה, קונטה כבר החל בשיחות מול הנשיא הנאפוליטני והוא חושק במשרה, אך דרישות השכר שלו נראות מוגזמות בעיניי ראשי התכולים שמעדיפים את אנריקה במשכורת זולה יותר.

המאמן הספרדי כבר היה בדרך לצ'לסי, עד שזו החליטה להחתים, ככל הנראה, את מאוריסיו פוצ'טינו שצפוי לחתום בשורות הבלוז בתקופה הקרובה. כעת, נראה כי הכיוון החדש שלו הוא האלופה האיטלקית במטרה להצעיד אותה למאבק של שמירה על התואר וקמפיין אירופי מרשים, כך לפי הדרישות הגבוהות של דה לורנטיס.

לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
בדרך לנאפולי. אנריקה/רויטרס
אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם. GettyImages
דרישות השכר ירחיקו אותו מחזרה לאיטליה? קונטה/GettyImages

מלבד השניים, גם ג'יאן פיירו גספריני של אטאלנטה ו-וינצ'נזו איטליאנו של פיורנטינה נמצאים בפנקסים של נאפולי, כשרפא בניטס שאימן בין 2013 ל-2015 במועדון עדיין נחשב כאופצייה אחרונה. גם יוליאן נאגלסמן שסיים את המשא ומתן מול דניאל לוי של טוטנהאם עדיין לא אמר את המילה האחרונה לפי ה'גאזטה דלו ספורט'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully