וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס: "הגזענות במגרשים בספרד הייתה קיימת עוד לפני שנולדתי"

הברזילאי שיתף סרטון מ-1997 בו אוהדי ברצלונה נוהגים בגזענות כלפי רוברטו קרלוס ותהה: "מה השתנה עד היום?". אנצ'לוטי: "הוא לא חושב לעזוב את ריאל מדריד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

ויניסיוס ג'וניור לא שוקל לעזוב את ריאל מדריד ובכל מקרה יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, כך הצהיר היום המאמן קרלו אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר נגד ראיו וייקאנו (רביעי, 20:30).

ביממה האחרונה דיווחו כלי התקשורת הגדולים בברזיל שהכוכב שוקל את עתידו בקבוצה בעקבות הגזענות הקשה שממנה הוא סובל בליגה הספרדית וכתוצאה מהתנהלות ריאל מדריד בכל הנוגע למאבק בגזענות. כידוע, עד כה ולמרות מספר מקרים קשים שמהם סבל, הטיפול בפרשה מינימלי במיוחד ולמשטרה המקומית לקחו כארבעה חודשים עד אשר נעצרו הבוקר, בתזמון מקרי או שלא אחרי האירוע בוולנסיה, ארבעה אוהדי אתלטיקו מדריד שתלו בובה בדומותו של הברזילאי לפני הדרבי.

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
"אוהב את ריאל מדריד". ויניסיוס ג'וניור/רויטרס

במסיבת העיתונאים לקראת ראיו, כאשר נשאל אנצ'לוטי על הדיווחים ב-ESPN ברזיל וב-UOL לפיהם ויניסיוס ושחקנים נוספים בקבוצה מאוכזבים מהטיפול בפרשה מצד ריאל מדריד ועל כך שהכוכב שוקל את עתידו במועדון, הבהיר המאמן: "ויניסיוס ג'וניור לא חושב על עזיבת ריאל מדריד. הוא אוהב את ריאל מדריד".

עוד אמר אנצ'לוטי על הברזילאי: "הוא רוצה להצליח כאן, הוא יודע שהעתיד שלו נמצא בריאל מדריד. הוא רוצה להישאר וזה מה שהוא מתכנן, הוא רוצה לשחק עבור ריאל מדריד. הוא עצוב כרגע, אבל יודע שיש לו את כל התמיכה שהוא זקוק לה מאיתנו בריאל מדריד. ספרד זו לא מדינה גזענית, אבל יש מקרים של גזענות וצריך לטפל בהם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מאוחר יותר, ויניסיוס שיתף בחשבון הטוויטר שלו סרטון מ-1997, אז אוהדי ברצלונה תלו שלטים וקראו קריאות גזעניות נגד מגן ריאל מדריד לשעבר - בן ארצו רוברטו קרלוס. "הגזענות במגרשים בספרד הייתה קיימת עוד לפני שנולדתי, מה השתנה עד היום?", כתב כוכב הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully