וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שבה למקום השני, מחוות מרגשות לוויניוס על הדשא וביציעים

הבלאנקוס גברו 1:2 על ראיו וייקאנו משערים של בנזמה (31) ורודריגו (89), דה תומאס (84) השווה זמנית. אספניול שמרה על סיכוי להישאר אחרי קאמבק מ-3:0 מול אתלטיקו. חטאפה הפתיעה אצל בטיס ועלתה מעל הקו האדום. סביליה אכזבה ב-1:1 עם אלצ'ה, ויאריאל ניצחה 0:2 את קאדיס

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

המחזור ה-36 בליגה הספרדית המשיך הערב (רביעי), כאשר במוקד המאבק על המקום השני, הקרבות על הכרטיסים לאירופה והבריחה מהקו האדום. ריאל מדריד ניצחה 1:2 בדקה ה-89 את ראיו וייקאנו בדרבי הקטן של הבירה, בעוד בהמשך יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד תצא לברצלונה ותתארח שם אצל אספניול. ויאריאל גברה 0:2 על קאדיס, סביליה בעשרה שחקנים חילצה 1:1 מאלצ'ה.

קארים בנזמה ריאל מדריד. GettyImages
שמרה על הבית. בנזמה/GettyImages

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו 1:2

הבלאנקוס סיימו מעשית את העונה כשהודחו מליגת האלופות ואיבדו סיכוי להדביק את הפער מברצלונה בליגה, וכעת הם רוצים לסיים בטעם טוב את העונה. בעוד אלופת אירופה היוצאת סופרת ארבעה הפסדי חוץ רצופים בכל המסגרות, בברנבאו היא ממשיכה לשמור על המבצר והיא לא איבדה בו נקודות בליגה כבר שלושה חודשים, ודווקא הערב היא הייתה קרובה לכך עד שרודריגו (89) העניק שלוש נקודות חשובות עבור קבוצתו שחלפה על פני אתלטיקו מדריד. קארים בנזמה כבש ראשון (31) מפעולת הכנה של פדריקו ואלוורדה, ראול דה תומאס (84) הצליח להשוות וקיווה לגנוב נקודה מהברנבאו, אבל כאמור הברזילאי של הבלאנקוס החזיר את היתרון המדרידאי רגע לפני תוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני ריאל מדריד מביעים תמיכה בחברם, ויניסיוס ג'וניור. רויטרס
שחקני ריאל מדריד מביעים תמיכה בחברם, ויניסיוס ג'וניור/רויטרס

לפני המשחק המועדון עשה מחווה לשחקן הקבוצה וינסיוס, שהיה קורבן לקריאות גזעניות במשחק הקודם בוולנסיה, בפרשה שהסעירה את הכדורגל המקומי. שחקני ריאל לבשו חולצות מספר 20 עם השם של ויניסיוס, ובאצטדיון הונף שלט "כולנו וינסיוס, הגיע הזמן לעצור את זה". שתי הקבוצות ענדו צמידים נגד גזענות. וינסיוס עמד לצד חבריו וזכה לתשואות, והכרוז קרא: "גזענים, צאו מהכדורגל". אוהד צעיר של ריאל אף הניף שלט שעליו נכתב "ויניסיוס אתה האור, לראות אותך משחק זו המתנה שלנו".

ניקו פרננדס אלצ'ה לצד אריק לאמלה סביליה. GettyImages
תיקו מאכזב בהכנה לגמר הליגה האירופית. לאמלה ופרננדס/GettyImages

אלצ'ה - סביליה 1:1

שבוע לפני גמר הליגה האירופית מול רומא, האנדלוסים שוב איבדו נקודות, אבל שמחו על הנקודה החשובה בסיום במאבק שלה על אירופה בעונה הבאה, ללא קשר לקרב שלה על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה מול הג'אלורוסי. זה התחיל נהדר עבור סביליה כשאריק לאמלה כבש שער נפלא (10), אך כעבור 8 דקות פאפה גיי ראה את הכרטיס האדום והשאיר את האורחת ב-10 שחקנים. טטה מורנטה ניצל את היתרון המספרי של אלצ'ה ונגח את השוויון (25), אך זה לא הספיק ליורדת הראשונה שהשיגה תיקו שני ברציפות.

ניקולאס ג'קסון ויאריאל. GettyImages
לא התייאשו במאבק על ליגת האלופות. ג'קסון/GettyImages

ויאריאל - קאדיס 0:2

הצוללת הצהובה לא התייאשה בקרב על המקום הרביעי מול ריאל סוסיאדד עם ניצחון שלישי ברציפות. ניקולאס ג'קסון כבש צמד עוד במחצית הראשונה (20 ו-45+2) על מנת להבטיח שלוש נקודות צהובות נוספות, בעוד קאדיס הסתבכה במאבקי התחתית כשהיא שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

שחקן אספניול ססאר מונטס עם ניקו מלמד. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
אספניול עדיין יכולה לשרוד בליגה הראשונה. מונטס ומלמד/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

אספניול - אתלטיקו מדריד 3:3

הקולצ'ונרוס היו בדרכם חזרה למקום השני אחרי שהיריבה העירונית עלתה לשם, עם שערים של סאול ניגס (21), אנטואן גריזמן (44) ויאניק קראסקו (46), אבל ספגו קאמבק מפתיע מקבוצת התחתית שסחטה נקודה חשובה. אספניול חזרה בפיגור בן שלושה שערים הודות לאחר שססאר מונטס (64), חוסלו (75, פנדל) וויניסיוס סוזה (79) כבשו לזכותה. הודות לתיקו, הקטלאנים שמרו על סיכוי להישאר בליגה הראשונה, אך הם עדיין מתחת לקו האדום.

עומר אלדרטה חוגג שער עם שחקני חטאפה. Fran Santiago, GettyImages
שער יקר במיוחד. אלדרטה ושחקני חטאפה חוגגים/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - חטאפה 1:0

אחרי ה-0:0 בדרבי נגד סביליה שחיסל להם את הסיכוי להגיע לליגת האלופות, הירוקים-לבנים נחלו הפסד ביתי מפתיע שמסבך אותם במאבק על הכרטיס לליגה האירופית, שכן אתלטיק בילבאו תוכל לצמק את הפער לשלוש נקודות אם תגבור על אוסאסונה מחר. חטאפה רשמה ניצחון יקר במיוחד בזכות שער של עומאר אלדרטה (68), שהעלה את הקבוצה מפרברי מדריד מעל הקו האדום. חואקין בן ה-41 עלה מהספסל של בטיס, וצריך ליטול חלק גם בשני המחזורים שנותרו כדי להשתוות לאנדוני זוביזארטה כשיאן ההופעות בתולדות הליגה הספרדית לפני שהוא פורש.

המחזור יושלם ביום חמישי עם שני משחקים, כאשר מאיורקה תארח את ולנסיה ואוסאסונה את אתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully