וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורה של הרצליה לתקוף: "ניסיון ברור לפגוע בסיכוי שלנו להעפיל"

23.5.2023 / 10:48

לאחר הודעת הפועל ירושלים נגד המנהלת באשר למועד המשחק הרביעי, גם בשרון יצאו למתקפה: "ברור לנו שאנחנו 'תקועים' כמו עצם בגרון"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

הפארסה סביב מועדי המשחקים בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין הפועל ירושלים לבני הרצליה נמשכת. אחרי שהפועל ירושלים זעמה על ההחלטה לדחות את המשחק הרביעי ממוצאי שבת ליום ראשון וכינתה אותה "בדיחה", כעת הרצליה היא זו שיצאה למתקפה נגד המנהלת והסיבה היא המועד שנקבע למשחק החמישי בסדרה שייערך במידת הצורך בטענה ש"המנהלת חורגת מהסיכומים בינינו".

בני הרצליה גם ניצלה את ההזדמנות כדי להדוף את הטענות שהועלו כלפיה ביממה האחרונה: "מעולם לא ביקשנו לדחות את משחק מספר 4 ולא הודענו שאין לנו אפשרות לקיים אותו בשבת בגלל הרקדה או כל פעילות אחרת. דרשנו שתאריכי הסדרה שסוכמו בין הצדדים לפני פתיחתה יכובדו ושהודעת המנהלת התמוהה מסיום המשחק על תאריך משחק מס' 4 תשונה באופן מידיי בהתאם לסיכום המוקדם.

"מרגע שנקבעו סדרות הפלייאוף הודענו למנהלת שלא נסכים לדחות את פתיחת הסדרה מעבר ל-17 לחודש מכיוון שברור שזה יפגע בנו אם הסדרה תיגרר למשחקים 4 ו-5 ונאלץ לשחק אותם בדוחק דבר שיפגע בקבוצתנו שגם ככה מחזיקה בסגל קצר יותר מהיריבה.

שחקן בני הרצליה כריס באב חוגג עם ג'וליאן גמבל. ברני ארדוב
"תקועים כעצם בגרון"/ברני ארדוב

"אתמול הודיעה המנהלת על כך שהמשחק הרביעי יתקיים ב-28. כך סוכם מראש כחלק מתאריכי קביעת הסדרה. באותה הודעה המנהלת הודיעה גם שאם יהיה צורך במשחק 5 הוא יתקיים ב-30.5 ולא ב-31.5 כפי שסוכם. אנחנו רואים את ההחלטה הזאת בחומרה וכניסיון ברור לפגוע בקבוצתנו ובסיכויי העפלה שלנו.

ברור לנו שאנחנו 'תקועים' למנהלת הליגה, להפועל ירושלים, לקהל אוהדיה ולרבים אחרים כעצם בגרון. כולם מחכים ומצפים כבר לסדרת חצי הגמר בין הפועל ת"א לירושלים ורק מחכים שנפנה את הדרך ואם אפשר כמה שיותר מהר. אנחנו מבקשים 'להתנצל' מעומק ליבנו בפני כל אותם אנשים על שהמועדון שלנו והשחקנים מנסים להיות תחרותיים ולנצח. צר לנו שהמנהלת בחרה להפר סיכום ברור שעצם קיומו נבע בראשיתו מהתחשבות בהפועל ירושלים שביקשה לקיים אירוע עם חייל אוויר שנקבע מראש ל-17 לחודש, והיום אחרי שכבר קיבלה את מבוקשה (פתיחת הסדרה בתאריך שהתאים לה) נוח לה לשכוח את זה ומנסה לנצל את המצב לטובתה ולצערנו ככל הנראה גם הצליחה בכך.

"קביעת הלו"ז הנ"ל פוגע משמעותית בסיכויי הקבוצה בהמשך הסדרה ומטרתה היא אחת, למנוע כל אפשרות של קבוצתנו להפתיע בסדרת רבע הגמר. למעשה, דחיית המשחק ביום והשארת המשחק החמישי (אם יהיה בו צורך) בתאריך הנוכחי פוגעת בקבוצה אף יותר מקיום המשחקים בשבת-שלישי והחלטה זאת נעשה ללא הסכמתנו ובניגוד ולסיכומים לפני פתיחת הפלייאוף. צר לנו שבמקום לעמוד בסיכומים ובתאריכים שנקבעו מראש המנהלת בחרה לפעול בדרך הזאת ובכך ויצרה מצב שבו נצטרך להתחרות בסיטואציה בלתי אפשרית. עצוב שמועדון גדול כמו הפועל ירושלים עשה ניסיון ציני ומוצלח ככל הנראה לנצל את המצב לטובתו במקום להתחרות בצורה הוגנת על המגרש", נמסר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully