וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדיחה": הפועל ירושלים זועמת על ההחלטה לדחות את המשחק מול הרצליה

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 17:23

במועדון כועסים על ההחלטה לקיים את המשחק ה-4 בסדרה בראשון ולא במוצ"ש: "המנהלת הוכיחה כי הכוחניות וההתלהמות שולטים ביד רמה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

הפועל ירושלים זועמת על החלטת המנהלת לדחות את משחק מספר 4 בסדרה נגד בני הרצליה ממוצ"ש הקרוב ליום ראשון. במועדון טוענים שבסיום המשחק אמש, בו ניצחה בני הרצליה, יו"ר בני הרצליה תקף מילולית את מנכ"ל המנהלת שלומי פרי ודרש ממנו להזיז את המשחק לראשון וכל זאת לעיני העיתונאים שנכחו במשחק".

שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון לצד זאק הנקינס. ברני ארדוב
המשך הסדרה צפוי להתחמם. שחקני ירושלים מאוכזבים/ברני ארדוב

עוד טוענים במועדון שבהרצליה רצו לדחות את המשחק משום שיש "הרקדה" באולם היובל במוצ"ש, אך לאחר מכן התברר שמדובר בבדיחה. "הבדיחה היא על חשבון מנהלת הליגה ואוהדי הכדורסל", נמסר מהמועדון, "המנהלת הוכיחה, פעם נוספת, כי הכוחניות וההתלהמות שולטים ביד רמה, וכי להודעות רשמיות ולהחלטות סופיות אין שום משמעות, והיום הודיעו להפועל ירושלים כי המשחק זז ליום ראשון.

אחרי ההפסד הכואב בגמר ליגת האלופות לבון, ירושלים פתחה את הסדרה מול הרצליה עם ניצחון ביתי קשה ולאחר מכן הובסה במשחק השני. המשחק השלישי בסדרה ייערך מחר (21:00) ויהיה קריטי מבחינת ירושלים, שהפסד שלה יעלה לה בביתיות ויקרב אותה להדחה מפתיעה מאוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'וליאן גמבל, בני הרצליה. ברני ארדוב
יחגוג גם בארנה? ג'וליאן גמבל/ברני ארדוב

"בשעות האחרונות פורסמו על ידי הפועל ירושלים ידיעות שנועדו לפגוע בבני הרצליה ובהכנות שלה להמשך סדרה הפלייאוף, להלהיט את האווירה. כפי שגורם בהפועל ירושלים אמר אתמול בסיום המשחק ליד חדרי ההלבשה - "נייצר כאן אא"ק אתונה 2". אנחנו בהרצליה לא נקבל נסיונות אלה.

אחרי דיונים רבים הגענו להסכמה עם המנהלת שהסדרה תפתח ב-18 לחודש, תוך סיכום מראש על התאריכים של כל המשחקים בסדרה והבטחה שהפתיחה המאוחרת לא תיצור לחץ משחקים אם הסדרה תגיע למשחקים 4 ו-5. התאריכים שנקבעו בין המנהלת לקבוצה היו 18, 21, 24, 28 ו 31. אתמול כדקה לאחר סיום המשחק הופתעה הקבוצה לראות פרסום באמצעי התקשורת של המנהלת שהמשחק יתקיים ביום שבת בניגוד לסיכום ובמה שנראה היה כניסיון לקבוע עובדות בשטח. זאת הסיבה שהיה דין ודברים בין יו"ר הקבוצה למנכ"ל המנהלת בסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully