וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה לוחצת על מכבי תל אביב לפתוח במו"מ על תורג'מן

23.5.2023 / 10:21

מועדון הפאר הפורטוגלי פנה שוב לצהובים והציע לקבל את החלוץ בהשאלה עם אופציית רכישה. מכבי תל אביב מצידה לא מעוניינת להיכנס למשא ומתן ומנסה לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בנפיקה ליסבון מפעילה לחץ כבד על מכבי תל אביב במטרה להיכנס למשא ומתן על מכירת דור תורג'מן. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר לראשונה, מועדון הפאר הפורטוגלי מעוניין בחלוץ מכבי תל אביב והנבחרת עד גיל 20 שנמצאת כעת במונדיאליטו, ופנה כבר לפני למעלה מחודש כדי לפתוח במשא ומתן.

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים המועדון מליסבון פנה שוב למכבי תל אביב כשהמטרה שלו היא להגיע למתווה לפיו תורג'מן יושאל בעונה הבאה לבנפיקה במטרה לשחק בקבוצת המילואים, והמועדונים יסכמו כבר עכשיו על דמי ההעברה בקיץ הבא. לתורג'מן כזכור, יש חוזה רק לעוד עונה במכבי תל אביב ובסיומה הוא יהיה שחקן חופשי ויוכל לעבור לחו"ל ללא תמורה.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
במכבי תל אביב רואים בתורג'מן נכס אסטרטגי/אריאל שלום

לכן מציעים הפורטוגלים עסקה לפיה תורג'מן יושאל לקבוצה ללא תמורה או תמורת סכום מינימלי, אבל במקביל ייקבע סכום שבנפיקה תשלם למכבי תל אביב בעוד שנה אם היא תרצה לרכוש אותו. במקביל, וכדי שהעסקה תהיה כדאית למכבי תל אביב, יחתום תורג'מן על חוזה חדש, מה שיגרום לכך שהוא יישאר בקבוצה במשך שנים במידה שבנפיקה לא תרצה לרכוש אותו בעוד שנה.

מכבי תל אביב מצידה לא מעוניינת במתווה כזה, ולוחצים מצידם על השחקן שנמצא בארגנטינה, לחתום על חוזה חדש בקבוצה שישאיר אותו לשנים הבאות. הבעלים מיטש גולדהאר רואה בתורג'מן נכס אסטרטגי של המועדון ולא רוצה לוותר עליו, בטח לא לעונה הקרובה, ולכן במכבי תל אביב לא רוצים לסכם שום דבר עם בנפיקה, אלא נחושים להחתים את תורג'מן על חוזה חדש. בקבוצה מאמינים שהחלוץ יהיה גורם משמעותי מאוד במועדון.

תורג'מן שכבש שלשום את השער ההיסטורי של נבחרת ישראל במונדיאליטו במשחק נגד קולומביה, גרף הרבה מחמאות מראשי הנבחרת, אבל גם מסקאוטים רבים שצפו בו ועקבו אחריו באיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully