וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: משרד התרבות והספורט הצטרף לבקשת אזרוח סבוריט

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 18:34

מתקרב לנבחרת ישראל? במשרד התרבות והספורט הצטרפו למהלך שמניעות ההתאחדות ומכבי תל אביב מתוך הבנה שהשחקן יכול לסייע לנבחרת כבר בטורניר של מוקדמות יורו 2024. הצהובים מקווים שהמהלך יושלם בקרוב והם יוכלו לרשום זר נוסף

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

משרד התרבות והספורט הצטרף רשמית לבקשה של מכבי תל אביב וההתאחדות לכדורגל וחתם על הפנייה החדשה למשרד הפנים, בכדי לאזרח את אנריק סבוריט בהקדם. כפי שפורסם כאן שלשום לראשונה, ההתאחדות לכדורגל ומכבי תל אביב הניעו מחדש את התהליך להפיכת סבוריט לאזרח ישראלי, אחרי שהספרדי חתם על חוזה חדש שאמור להשאיר אותו בישראל עד קיץ 2026 ובסך הכל לסיים כאן לפחות שמונה שנים.

משרד התרבות והספורט, בראשות השר מיקי זוהר, הצטרף לבקשה שנמצאת כעת אצל שר הפנים משה ארבל מתוך הבנה שסבוריט יכול לסייע לנבחרת ישראל להצליח כבר בטורניר הקרוב של מוקדמות יורו 2024 וגם בהמשך לקראת המונדיאל הבא. סבוריט מעוניין להישאר בארץ ולשחק במדי הנבחרת כפי שעושה מיגל ויטור.

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
האזרוח מתקרב. סבוריט/מאור אלקסלסי

עם ההצטרפות של משרד התרבות והספורט לבקשה, משוכנעים במכבי תל אביב כי בקרוב יקבל סבוריט אזרחות והם יוכלו לרשום זר נוסף במקומו.

סבוריט (31) הגיע ארצה ב-2018, כשחתם לשלוש שנים במכבי תל אביב, ומיד הפך לאחד הזרים הטובים בליגה. הוא סייע לצהובים לזכות בשתי אליפויות רצופות ולאחר מכן גם בגביע המדינה. בקרוב הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות בצהובים. בעבר ייצג את הנבחרות הצעירות של ספרד - יש לו הופעות בנבחרת עד גיל 17, עד גיל 18 ועד גיל 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully