וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאדוליד הפתיעה את ברצלונה, סוסיאדד בדרך לליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 0:58

קבוצת התחתית גברה 1:3 על האלופה ועלתה מעל הקו האדום אחרי שערים של כריסטנסן (2, עצמי), לארין (22 בפנדל) ופלאטה (75), לבנדובסקי (84) צימק. הבאסקים ניצחו 0:1 את אלמריה וזקוקים למעידה של ויאריאל כדי להבטיח טופ 4

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה בספרד ובעוד שבברצלונה כבר הבטיחו את האליפות, ריאל ויאדוליד נאבקת על חייה ועם ניצחון 1:3 מרשים במסגרת המחזור ה-36, עלתה מעל הקו האדום. ריאל סוסיאדד התקרב להבטחת המקום בליגת האלופות עם ניצחון על אלמריה.

שחקני ויאדוליד חוגגים. GettyImages
עלו מעל הקו האדום עם ניצחון יוקרתי על האלופה. שחקני ויאדוליד חוגגים/GettyImages

ריאל ויאדוליד - ברצלונה 1:3

אחרי ההפסד לריאל סוסיאדד שהיה לביתי הראשון העונה בליגה, האלופה הגיעה לקבוצת התחתית שרשמה חמישה הפסדים רצופים והסתבכה במאבקי הירידה מתחת לקו האדום. בניגוד מוחלט ליכולת של השתיים העונה, ויאדוליד הפתיעה בענק את ברצלונה, ניצחה 1:3 ועלתה מעל הקו האדום מעל חטאפה ופתחה פער של 3 נקודות לפחות באופן זמני.

זה התחיל עם שער עצמי של אנדראס כריסטנסן כבר בדקה השנייה אחרי שהדני נגח לשערו. בדקה ה-22 הכשלה של אריק גרסיה הביאה לפנדל מוצלח של קייל לארין שהכפיל את היתרון בסגול ובדקה ה-75 גונסאלו פלאטה השלים את השלישי של ויאדוליד, לפני שרוברט לבנדובסקי (84) צימק בשער מאוחר שלא הספיק לאלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראפיניה ברצלונה. GettyImages
הפסד שני ברצף. ראפיניה/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אלמריה 0:1

הבאסקים בדרך חזרה לליגת האלופות אחרי עשור מההופעה האחרונה שלהם בשלב הבתים של המפעל האירופי הבכיר אחרי ניצחון נוסף ומשחק שביעי ברצף ללא הפסד שהרחיק אותם מרחק 8 נקודות מויאריאל החמישית, כשאיבוד נקודות של הצוללת הצהובה יבטיח את המקום הרביעי לסוסיאדד. אלמריה איבדה את לואיס סוארס בדקה ה-36, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+4) טאקפוסה קובו עשה את ההבדל כשכבש את שער הניצחון החשוב.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים עם טאקה קובו. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בדרך לליגת האלופות. קובו ושחקני סוסיאדד/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - ג'ירונה 1:1
לסלטה: קרלס פרס (42). לג'ירונה: כריסטיאן סטואני (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully