וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק הנקינס: "שיחקנו מתחת לרמה שלנו. יש אתגר מנטלי"

22.5.2023 / 8:52

אחרי שבני הרצליה השוותה, בהפועל ירושלים מתכוננים להמשך הסדרה. הסנטר יודע: "אסור שיהיו תירוצים. לפעמים אנחנו יוצאים מהחור לכמה דקות. אי אפשר לסמוך על זה"

הפועל ירושלים נחתה בישראל אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות/צילום: יותם רונן | עריכת וידאו: ניר חן

הפועל ירושלים הפכה לקבוצה הראשונה מהמדורגות בטופ 4 שמאבדת משחק בפלייאוף 2023, כשהפסידה אמש (ראשון) 75:64 לבני הרצליה במשחק מספר 2 בסדרת רבע הגמר. הקבוצה מהבירה תקווה להחזיר לעצמה את היתרון בסדרה ביום רביעי, אז תארח את את המשחק הבא.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' היה אמור להחמיץ את ההתמודדות לאחר שלא חש בטוב בימים האחרונים, אך הסרבי החליט להופיע בסופו של דבר. הרצליה השתלטה על המשחק מאמצע הרבע הראשון, פתחה פער דו-ספרתי ושמרה עליו עד הרבע הרביעי, בו הירושלמים הצליחו לצמצם למינוס 5, אבל לא יותר מכך.

מארקס מייריס, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
באו רדומים. מארקס מייריס/ברני ארדוב

"שיחקנו מתחת למה שאנחנו מכוונים, מתחת לסטנדרטים ההגנתיים וההתקפיים שלנו, מתחת להכל", סיכם זאק הנקינס את ההופעה של מחזיקת הגביע. "באנו רדומים, אנחנו נוטים לעשות את זה. לפעמים אנחנו יוצאים מהחור, כמו שספידי קלע 18 נקודות בשלוש דקות וחצי במשחק הראשון, אי אפשר לסמוך על זה. אנחנו צריכים לסמוך על ההגנה שלנו ועל הנעת כדור, ולא עשינו את זה. המאמן שאל אם אנחנו חושבים ששיחקנו טוב, ואף אחד לא היה יכול להגיד שכן, כי אף אחד לא שיחק טוב".

הנקינס נשאל האם בני הרצליה הפתיעה אותם ואמר: "אנחנו יודעים שהרצליה קבוצה מוכשרת, ההפסד הכי גדול שלנו העונה היה כאן. הם קבוצה משוגעת, ניצחו את מכבי תל אביב, הפועל תל אביב והפועל חולון, כל הקבוצות שאמורות לנצח אותם. מדובר בקבוצה מוכשרת מאוד".

בהמשך נשאל הסנטר האם ההפסד בגמר ליגת האלופות עדיין יושב לקבוצה שלו בראש: "אין תירוצים, אסור שיהיו. ברור שיש אתגר מנטלי ועייפות, אירופה נגמרה ויש לנו מה לנצח עכשיו, לא באנו לשחק ואנחנו צריכים לשחק יותר טוב עכשיו. אנשים ידברו על פייבוריטיות ודברים כאלה, אבל על המגרש כולם יכולים לנצח את כולם, כשהקבוצות משחקות ביכולת הכי טובה שלהן, אפשר לדעת מי הפייבוריטית. לא שיחקנו מספיק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully