וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף: הפועל חולון רוצה מקום בחצי הגמר

21.5.2023 / 21:47

משחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף (20:40): אחרי שניצחה את שני המשחקים הראשונים בסדרה תארח האלופה את הפועל גליל עליון שיודעת שתהיה חייבת להיראות טוב בהרבה בהגנה כדי לחזור למשחק רביעי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

הפועל חולון תרצה להיות הקבוצה הראשונה בליגת העל בכדורסל שמעפילה לסדרות חצי גמר הפלייאוף לעונה הקרובה, כשתארח מחר (שני, 20:40) את הפועל גליל עליון ביתרון 0:2 בסדרה. חולון הביסה את גליל במשחק הראשון בין הקבוצות 69:106 וניצחה אותה גם במשחק השני בכפר בלום 88:96.

בהפועל חולון מגיעים למשחק עם הרבה מאוד אופטימיות וחיוביות לאור היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה. הסגולים ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים בבית העליון, וביחד עם שני הניצחונות הראשונים בסדרה הם חיברו רצף של חמישה ניצחונות. מי שמצטיין בחולון בתקופה האחרונה הוא שון דאוסון, שהתפוצץ בניצחון בכפר בלום עם 27 נקודות, כשלראשונה מזה תקופה ארוכה גיא גודס נהנה מרוטציה רחבה בסגל הישראלי כשמלבד דאוסון וניב משגב משחקים פרדי בורדיון שהיה פצוע לתקופה ארוכה ונתנאל ארצי שהצטרף רגע לפני הפלייאוף. בחולון מקווים לסגור את הסדרה כבר מחר.

ג'ו רגלנד, שחקן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
ישלימו סוויפ? רגלנד/מאור אלקסלסי

בדיוק כמו בעונה שעברה, גם העונה הפועל גליל עליון רשמה עונה סדירה טובה אבל לא הצליחה להביא לידי ביטוי את היכולת הטובה שלה מהעונה לתוך הפלייאוף, כשאשתקד הם הודחו 3:0 נגד הפועל חולון. החבורה של ברק פלג הייתה קרובה יותר במשחק השני, הובילה במחצית הראשונה בהפרש יפה, אבל לא יכלה להתקפה החולונית ונפלה מהרגליים בחצי השני. בגליל יודעים שכדי להפתיע את חולון ולהחזיר את הסדרה לכפר בלום, הם יהיו חייבים להעלות את האינטנסיביות ההגנתית, ולהוריד את חולון מהסקור הגבוה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully