וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'ה וו: הפועל חולון עלתה ל-0:2 בסדרה על גליל עליון

כמו בשנה שעברה, גם הפעם הסגולים שרדו משחק קשה בכפר בלום אך חזרו הביתה עם ניצחון 88:96 שקירב אותם לחצי גמר הפלייאוף. דאוסון להט עם 27

בשנה שעברה, בדרך לאליפות השנייה בתולדותיה, פגשה הפועל חולון את הפועל גליל עליון בחצי גמר הפלייאוף. אחרי ניצחון ביתי נוח בפתיחת הסדרה היא הצפינה לכפר בלום, ורק בתום מותחן חזרה הביתה עם 0:2 ביד בדרך לסוויפ. הערב (חמישי) אירועי השנה שעברה חזרו על עצמם, כשהאלופה ניצחה 88:96 בחוץ, עלתה ל-0:2 בסדרה ועשתה צעד משמעותי בדרך לפלייאוף, אולי שוב בסוויפ.

הפתיחה בישרה רעות עבור הסגולים, שהתקשו בעבר הקרוב לא פעם במשחקי החוץ אצל הצפוניים. דיישון בוקר להט עם ארבע שלשות במחצית הראשונה, הקבוצה של ברק פלג הובילה כבר ב-12 נקודות אך הפער קוזז ל-44:50 בהפסקה.

שחקני הפועל חולון. מאור אלקסלסי
מרחק נגיעה מחצי הגמר. שחקני הפועל חולון/מאור אלקסלסי
דיישון בוקר, שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
הפסד אחד מהדחה. בוקר/מאור אלקסלסי

עם החזרה למחצית השנייה הפציע שון דאוסון, ששוב הראה כי נכון לעונת 2022/23 הוא אחד הישראלים הטובים בליגה. שמונה נקודות רצופות מפתיחת המחצית קבעו 52:52, ומשם המומנטום המשיך להיות בצד הסגול. המצטרף הטרי נתנאל ארצי הצטרף עם שלשה משלו, ותום הרבע השלישי היתרון של חולון עמד על 63:70. גליל עשתה קולות של חזרה ברבע האחרון והקטינה לארבע בלבד, אך שתי שלשות של סי ג'יי האריס ודאנק מהדהד של גיבור הערב דאוסון בדקה האחרונה סגרו סיפור.

שון דאוסון נצץ מעל כולם עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, סי ג'יי האריס חבר אליו בקלאץ' עם 18 משלו. ג'ו רגלנד התקרב לדאבל דאבל של 14 נקודות ו-9 אסיסטים, כאשר גם כריס ג'ונסון קלע 14. בצד השני להט דיישון בוקר עם 21 וברייס וושינגטון הוסיף דאבל דאבל של 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. איתי מושקוביץ', שקיבל מדורון שפר את פרס השחקן המשתפר של העונה, איכזב עם 2 נקודות בלבד.

קלעו לגליל עליון: דיישון בוקר 21 (6 מ-7 מהשדה), ברייס וושינגטון 17 (6 מ-17 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, רועי הובר 15 ו-7 אסיסטים, נמרוד לוי 12, וויין לנגסטון 10, דווין מארבל 9, איתי מושקוביץ 2, לוטן אמסלם 2.

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 27 (5 מ-7 ל-3) ו-9 ריבאונדים, סי ג'יי האריס 18 (4 מ-5 ל-3), כריס ג'ונסון 14, ג'ו רגלנד 14 ו-9 אסיסטים, מרווין ג'ונס 7 ו-7 ריבאונדים, פרדריק בורדיון 6, היידן דלטון 6, נתנאל ארצי 4. ניב משגב שותף (20 דקות) ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דורון שפר עם שחקן הפועל גליל עליון איתי מושקוביץ'. מאור אלקסלסי
העבר והעתיד של גליל עליון. שפר ומושקוביץ'/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג עם מאמן הפועל חולון גיא גודס. מאור אלקסלסי
עכשיו זה כבר 0:2. פלג וגודס/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1: גליל עליון פתחה עם ארבע נקודות בצבע, שלשה של שון דאוסון קיפצה על הטבעת לפני שנכנסה - 4:5 לחולון. דיישון בוקר החזיר לצפוניים את היתרון עם שלשה ראשונה, שני סלים רצופים של ברייס וושינגטון בצבע וסל של נמרוד לוי הגדילו ל-9:15. כריס ג'ונסון הקטין עם שלשה, אך אז בוקר שוב התחמם וצלף שתי שלשות שסידרו לו 12 נקודות כבר ברבע הראשון. שלשה נוספת של רועי הובר זכתה לתגובה של היידן דלטון, ובתום הרבע גליל עליון הוליכה 25:30.

שחקן הפועל גליל עליון לוטן אמסלם עם שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס. מאור אלקסלסי
קרב מסקרן בכפר בלום. אמסלם והאריס/מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל חולון. מאור אלקסלסי
נוכחות סגולה ביציעים. אוהדי הפועל חולון/מאור אלקסלסי

רבע 2: הובר החל את הרבע השני כפי שסיים את הראשון, עם שלשה, וויין לנגסטון קבע יתרון דו ספרתי ראשון ושלח את גיא גודס לפסק זמן בפיגור 35:25. לוי הגדיל את הפער עוד יותר עם שלשה, אך חולון הגיבה נהדר עם ריצת 0:7 כשמקביל לוי מסתבך עם עבירה שלישית לחובתו. בוקר הוסיף שלשה רביעית לרזומה, דאוסון הגיב עם צליפה משלו מבחוץ ואל ההפסקה ירדה גליל עליון ביתרון 44:50

נמרוד לוי, שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
הסתבך בבעיית עבירות. נמרוד לוי/מאור אלקסלסי
ברייס וושינגטון, שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי. וושינגטון/מאור אלקסלסי

רבע 3: דאוסון עלה רותח לרבע השלישי ושמונה נקודות רצופות שלו קבעו 52:52. ג'ו רגלנד השלים מהפך, דווין מארבל הגיב מבחוץ. סי ג'יי האריס החזיר את היתרון לסגולים, רגלנד הגדיל ל-58:63. גליל עליון נתקעה לחלוטין בהתקפה, הסגול הטרי נתנאל ארצי הגדיל את הפער עם שלשה שקבעה 59:67. אחרי עשר דקות נהדרות של הסגולים, חולון הובילה 63:70.

שון דאוסון, שחקן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
פתיחה חלומית למחצית השנייה. דאוסון/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל גליל עליון רועי הובר עם שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. מאור אלקסלסי
המארחת נתקעה בהתקפה. הובר מול רגלנד/מאור אלקסלסי

רבע 4: פרדריק בורדיון העניק לחולון יתרון שיא של 63:75, אך המארחת לא אמרה נואש וארבע נקודות רצופות של לגנסטון השלימו ריצת 0:7. ההפרש כבר קטן לארבע נקודות בלבד, אך האריס העניש עם שתי שלשות שהגדילו ל-74:84. בוקר ו-וושינגטון הקטינו מספר פעמים לשש הפרש בלבד, אך דאוסון סגר סיפור עם דאנק עוצמתי. בסיום, חולון עלתה ל-0:2 בסדרה עם 88:96 יקר בכפר בלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully