וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר נשאר בנוף הגליל: "שמח להמשיך את התהליך שהתחלנו"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 17:17

המאמן שהשאיר את הקבוצה בלאומית חתם לעונה נוספת: "אני בטוח ששיתוף הפעולה ביני לבין ההנהלה יוביל להצלחות בעונה הבאה". המנכ"ל גיל ברעם: "מלא הערכה כלפיו, נתקדם ביחד למחוזות טובים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

לאחר שהצליח להשאיר אותה בליגה, חתם היום (ראשון) מוטי איוניר לעונה נוספת כמאמן הפועל נוף הגליל. "אני שמח לחתום לעונה נוספת ולהמשיך את התהליך שהתחלנו", אמר המאמן שהעלה את הקבוצה לליגת העל בקדנציה הראשונה שלה בליגה הבכירה. "כפי שאמרתי בסיום המשחק מול כפר שלם, למועדון הזה מגיע להיות לפחות בליגה הלאומית ואני בטוח ששיתוף הפעולה ביני לבין ההנהלה יוביל להצלחות בעונה הבאה".

מנכ"ל המועדון גיל ברעם הוסיף: "מה שעשה איוניר, הקפיצה לתוך המים העמוקים, הצלת הקבוצה והבאתה לחוף מבטחים, בזמן שאחרים חששו וסירבו - זה לא פחות מהירואיות ורק על זה אני מלא הערכה כלפיו. המועדון נמצא בתהליך של בנייה והתפתחות והיה חשוב לנו להמשיך לשתף פעולה ולהתקדם ביחד למחוזות טובים".

מוטי איוניר מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
יש המשכיות. איוניר/מאור אלקסלסי

נוף הגליל שרדה בזכות 0:2 על הפועל כפר שלם במשחק המבחן, ובכך ניצלה מנשירה לליגה א'. "לא היה לי בחוזה הסכם שאם נשארים אני ממשיך בקבוצה, באתי כדי לראות האם זה מצליח או לא מצליח - וזה הצליח. אני מעריך שיש כוונות שאשאר בקבוצה ומעריך שבתחילת שבוע הבא נדבר ונראה שהכול בסדר", אמר איוניר לרדיו 103FM לפני שלושה ימים. "הפועל נוף הגליל באמת מועדון נהדר, עם ראש עיר תומך שבנה מגרש אימונים ואצטדיון לשחק בו. האוהדים חיוביים ולא לחוצים, יש שחקנים עם פוטנציאל אדיר. עכשיו צריך לראות שהדברים מסתדרים לקראת העונה הבאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully