וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "בליגה הלאומית קורים דברים שמוציאים את החשק מהספורט"

מאמן הפועל נוף הגליל ל-103FM אחרי ההישארות בליגת המשנה: "למרות דברים שמריחים לא טוב, נשארו בצורה ישרה ואמיתית". האם ימשיך לעונה נוספת?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

הפועל נוף הגליל התנדנדה לכל אורך העונה בין הישרדות בליגה הלאומית לבין ירידה לליגה א', אך אתמול (רביעי) באופן סופי נגולה אבן מעל ליבה כשצלחה את משחקי המבחן עם 0:2 על הפועל כפר שלם ובכך הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגת המשנה.

לאחר סיום העונה, מאמן הקבוצה מוטי איוניר התראיין הערב ל-103FM והתייחס גם להמשך דרכו במועדון: "לא היה לי בחוזה הסכם שאם נשארים אני ממשיך בקבוצה, באתי כדי לראות האם זה מצליח או לא מצליח - וזה הצליח. אני מעריך שיש כוונות שאשאר בקבוצה ומעריך שבתחילת שבוע הבא נדבר ונראה שהכול בסדר".

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים. ברני ארדוב
עונה נוספת בלאומית. שחקני נוף הגליל חוגגים/ברני ארדוב

על התקופה שלו בצפון אמר המאמן: "הפועל נוף הגליל באמת מועדון נהדר, עם ראש עיר תומך שבנה מגרש אימונים ואצטדיון לשחק בו. האוהדים חיוביים ולא לחוצים, יש שחקנים עם פוטנציאל אדיר. עכשיו צריך לראות שהדברים מסתדרים לקראת העונה הבאה".

"אחד ההישגים הגדולים בהישארות בליגה, הוא שלמרות דברים שמריחים לא טוב, לא היינו חלק מהם והצלחנו להישאר בצורה ישרה ואמיתית. לצערי הרב, לאורך השנים קורים בליגה הזאת מפעם לפעם דברים שמוציאים את החשק מהספורט. אתה עובד כל השנה ואתה משקיע כל השנה ועובר דברים ובסוף בגלל דבר אחד מגעיל אתה יכול לשלם מחיר - זה מתסכל. אני לא יודע איך אפשר לתקן את זה ואם זה יתוקן אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully