וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכולים גם בלי אוסקר: התרגשות בנבחרת לקראת הבכורה במונדיאליטו

21.5.2023 / 15:21

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק הבכורה בטורניר מול קולמביה (21:00, כאן11) שצפוי להתקיים במזג אוויר גשום, השחקנים מאמינים ביכולת להרשים לעיני הסקאוטים מכל העולם: נתרגש, אבל נשחק כדי לנצח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

התרגשות גדולה בקרב נבחרת הנוער לקראת משחק הפתיחה של ישראל במונדיאליטו הערב (ראשון) מול קולמביה (21:00, כאן11). הנבחרת התעוררה לבוקר גשום בארגנטינה, כאשר בהמשך היום תצא הקבוצה מבואנוס איירס (שם היא שוכנת) ללה פלטה שם ייערך המשחק נגד קולומביה.

הנבחרת תערוך את האסיפה המסכמת במלון בבואנוס איירס ואז כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה תצא ללה פלטה, כאשר חוקי פיפ"א מחייבים את הנבחרת להיות שעה וחצי לפני השריקה באיצטדיון. לפי תחזיות מזג האוויר בזמן המשחק צפוי להיות גשום גם בלה פלאטה ובנבחרת ייתנו דגש גם על עניין זה.

שחקני נבחרת הנוער והצוות המקצועי לפני פתיחת המונדיאליטו. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בהצלחה. ישראל/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

למרות החיסרון המהותי של אוסקר גלוך ועידן טוקלמטי בנבחרת משוכנעים שתאי עבד ודור תורג'מן יוכלו למלא את החלל. בנבחרת מודעים לכך שסקאוטרים מכל רחבי העולם עוקבים אחר הטורניר ובקרב השחקנים יש מוכנות גדולה מאוד לרשום טורניר טוב שיכול לפתוח עבורם דלתות. "אין ספק שאנחנו לפני רגע מרגש, אבל כשנעלה על המגרש נשכח הכל ונשחק כדי לנצח", אמרו גורמים בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully