וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תשחרר? א.א.ק אתונה רוצה את שארית הכרטיס של גרסיה

בירושלים מקווים להכניס סכום גבוה ממכירת הכוכב, אך ביוון טוענים שסוכנו במגעים להארכת החוזה והאלופה מנסה לרכוש את 40 האחוזים הנותרים מהזכויות עליו. בינתיים, בטרינידד טוענים: א.א.ק דורשת 15 מיליון יורו תמורתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

בית"ר ירושלים מחזיקה אצבעות בתקווה שליוואי גרסיה, שהיא מחזיקה ב-40% מכרטיס השחקן שלו, יימכר בסכום גבוה לאחר עונה בה היה מהמצטיינים בליגה היוונית והוביל את א.א.ק אתונה לאליפות. אלא שליוונים יש תכניות אחרות, כך לפחות דווח היום (ראשון) באתר "ספורטדוג".

לפי הפרסום, סוכנו של גרסיה הגיע ליוון כדי לנהל מגעים על הארכת חוזהו של הטרינידדי בן ה-25, שמעוניין גם הוא להישאר בא.א.ק כדי לנסות ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. בתקשורת היוונית נכתב שאנשי המועדון מאתונה מנסים להגיע להבנות עם ראשי בית"ר בנוגע לרכישת האחוזים הנותרים מכרטיסו של גרסיה, אך נכון לכתיבת שורות אלה "לא נראה שנמצא המחיר שיגרום לבית"ר לוותר על החלק שלה".

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. James Williamson - AMA, GettyImages
ביוון טוענים שהוא רוצה להישאר בא.א.ק אתונה. ליוואי גרסיה/GettyImages, James Williamson - AMA

עוד על בית"ר ירושלים

עוד בוואלה!

ליוואי גרסיה לוואלה! ספורט: "אשמח מאוד שמכירה שלי תעזור לבית"ר ירושלים"

לכתבה המלאה

גרסיה הוסב לתפקיד החלוץ ורשם עונת שיא בקריירה, עם 18 שערים ושבעה בישולים ב-36 הופעות בכל המסגרות, כאשר השבוע הוא יוכל להשלים דאבל אם יוביל את א.א.ק לניצחון בגמר הגביע היווני, בו היריבה פאוק סלוניקי.

אחרי שמונפלייה וסלטיק הוזכרו בין הקבוצות שמעוניינות בשירותיו של אקס בית"ר וקרית שמונה, אתמול דווח בצרפת כי גם ליון רוצה לצרף את גרסיה. במקביל, בטרינידד וטובגו, מולדתו של השחקן, טוענים כי הסכום שדורשת א.א.ק תמורת מכירתו הוא לא פחות מ-15 מיליון יורו. בית"ר, שכאמור תקבל 40% מדמי ההעברה הבאה של גרסיה, תשמח שהוא יימכר בסכום כזה, אלא אם כן הירושלמים יגיעו להסכם עם א.א.ק בנוגע למכירת שארית הזכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully