וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר הגיבו לאספרייה: "אם נתעסק ברצון של כל שחקן או סוכן, ניפגע"

21.5.2023 / 7:20

בקבוצה לא אהבו את הציוץ המסתורי ומקפיאים את השיחות עם כל השחקנים עד אחרי גמר הגביע. אבוקסיס שם דגש על הלחץ של נתניה

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

הציוץ המסתורי של דנילו אספרייה אתמול (שבת) לא הוסיף שקט לאנשי ואוהדי בית"ר ירושלים, דווקא בזמן שכולם שואפים לשקט עד לאחר גמר גביע המדינה ביום שלישי. ברק אברמוב השהה את כל השיחות והמו"מ עם שחקנים עד לאחר המשחק, ובמועדון הבהירו: "אם נתחיל עכשיו להתעסק ולהגיב על כל רצון של שחקן או סוכן זה רק יפגע בנו. יש לנו מטרה אחת - לזכות בגביע המדינה. בזה כולנו מתרכזים".

אספרייה עצמו התייחס בנונשלנטיות לפוסט והסביר כי צייץ זאת בסוג של הומור כתגובה לדברים שכתבו לו והסביר שהוא מרוכז כל כולו בגמר הגביע ומאוד רוצה לזכות בו. אספרייה חתום על חוזה לעונה נוספת בבית"ר, כמו גם ירדן שועה ויון ניקולאסקו, אך עם כל השלושה ייערכו שיחות בסיום העונה. לגבי השניים האחרונים, המטרה היא להחתים אותם על חוזה חדש מעבר לעונה הבאה.

דנילו אספרייה, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לא הוסיף שקט. אספרייה/מאור אלקסלסי

בבית"ר הבינו לאחר השיחה הראשונית עם אבישי כהן כי פערים ואי הסכמות בשלב הזה ייצרו מתיחויות מיותרות ומתרכזים אך ורק במשחק בשלישי. יתרה מכך, תוצאת הגמר גם תשפיע על תקציב הקבוצה בעונה הבאה. זכייה בגביע יחד עם השתתפות באירופה יגדילו את ההכנסות המענקים המגיעים לקבוצה.

בבית"ר צופים בקטעי וידאו של מכבי נתניה כבר במשך מספר ימים, כולל המשחק בו הקבוצה ניצחה 3:6 בטדי. גם במשחק הזה יוסי אבוקסיס מראה לשחקניו לא מעט מחדלים וטעויות שייצרו מצבים קלים לנתניה. בבית"ר עובדים על השתחררות ממשחק הלחץ של נתניה, העברת כדורים מהירים לחלק הקדמי וריכוז במצבים נייחים. במועדון מקווים שפרד פריידיי יערוך היום ומחר אימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully