וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן עומדת לאבד את האליפות? הלכלוך יוצא: "אף אחד לא זז"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 9:29

טוכל מאשים ("אין לי הסבר, השחקנים לא רצו את הכדור"), קימיש מתוסכל ("התפרקנו, וזה לא מקרי"), ומתאוס שוב תוקף את ההנהלה

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:1/ספורט1

מחזור אחד לפני סיום העונה בגרמניה, באיירן מינכן פישלה אתמול (שבת) כשהפסידה 3:1 ללייפציג, וכעת היא עלולה לאבד את האליפות אם בורוסיה דורטמונד תנצח את שני המשחקים שנותרו לה. באיירן הוליכה 0:1, אבל פשוט קרסה מול היריבה, כפי שקרה לה לא פעם העונה. היום דורטמונד תשחק מול אוגסבורג (18:30, ספורט4), כשניצחון יעלה אותה לפסגה. במחזור האחרון באיירן תשחק מול פ.צ. קלן, בעוד דורטמונד תשחק מול מיינץ בבית.

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים אחרי ההפסד ללייפציג. רויטרס
עוד מחצית אומללה, בעונה שעשויה להסתיים בצורה אומללה. באיירן/רויטרס
תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. רויטרס
למזלו, גם דורטמונד זה לא שיא היציבות. טוכל/רויטרס

המאמן תומאס טוכל היה מתוסכל מאוד בסיום. "ההפסד הזה הוא רק בגללנו", אמר טוכל, שהחליף לפני מספר שבועות את יוליאן נאגלסמן בהחלטה שנויה במחלוקת, "כשאף אחד כבר לא זז, כשאף אחד לא רוצה את הכדור, זה נראה כאילו לייפציג היו טובים. כשאני מפסיד, אני רוצה להפסיד ליריבה שמשחקת טוב יותר באותו יום, ולא בגלל שהמשחק חמק מהידיים שלנו". לדבריו, "התחלנו טוב, הובלנו, אבל הפסקנו לשחק. אין לי הסבר לזה. באנו בכושר טוב, האווירה הייתה טובה. אין לי הסבר".

יוזואה קימיש אמר ש"במחצית השנייה ממש התפרקנו. זה לא מקרי, כי אתה רואה שזה קרה לנו העונה כמה פעמים, שהובלנו בחצי הראשון ופשוט התפרקנו אחרי המחצית. זה קרה לנו יותר מדי פעמים העונה, במיוחד בחצי השני של העונה. לא הצלחנו להביא במחצית השנייה את האינטנסיביות של המחצית הראשונה. אנחנו עושים יותר מדי טעויות. החזרנו אותם למשחק, הם כבשו מטעויות שלנו".

תומאס מולר נשאל על החוסן המנטלי של באיירן השנה, וענה: "לא אענה על זה עכשיו ואגיד מה אני חושב על העניין. לא אנצל את מה שקרה כדי לקרוע אותנו מבפנים. אנחנו חייבים עכשיו להתרכז רק במשחק הבא, וניתן את הכל. זה כדורגל, ואנחנו יודעים שכלום לא גמור".

חסן סליהאמידז'יץ' אמר ש"כשאתה חושב על הסגל שיש לנו והקבוצה שהעמדנו בתחילת העונה, מבחינתי זה מאוד מפתיע שאנחנו עלולים לסיים את העונה בלי אף תואר". המנהל המקצועי שוב נשאל על ההחלטה לפטר את נאגלסמן ולהביא את טוכל, ואמר: "בחנו את ההחלטה הזאת המון זמן, וקיבלנו החלטה שחייבים לפעול. טוכל? הוא צריך להיות אחראי על ההכנה ועל קדם העונה, ואז דברים יהיו בסדר". הפרשן לותר מתיאוס, שהתעמת בתקופה האחרונה לא פעם עם הנהלת באיירן על המהלך, טען: "באיירן נלחצה כי היא שמעה שטוכל עומד לסכם ביובנטוס, ולא רצתה לפספס אותו. ולכן קיבלה החלטה נמהרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully