וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "שמח על הגישה שבאנו בה. אונואקו עשה סוויץ'"

21.5.2023 / 0:17

מאמן הפועל תל אביב מרוצה אחרי הניצחון המוחץ בנס ציונה, אבל מדגיש שדווקא בגלל ההפרש הגבוה "יש פה עבודה מנטלית"

הפועל תל אביב התקרבה לחצי גמר פלייאוף ליגת העל, הודות לניצחון מוחץ 75:106 על עירוני נס ציונה הערב (שבת) שהעלה אותה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר. קסבייר מנפורד כיכב בשורות המנצחת עם 30 נקודות, ותומר גינת בלט גם הוא עם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים.

"אני שמח על הגישה שבאנו איתה למשחק היום, המשכנו את המחצית השנייה מהמשחק הקודם", אמר המאמן דני פרנקו לאחר המשחק. "בהפסקה התמקדנו לא לעשות מחצית ראשונה טובה ולהיעלם בשנייה אלא להמשיך בגישה כל המשחק, שמח שעשינו את זה".

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון חוגג ליד צ'ינאנו אונואקו. קובי אליהו
עשה שינוי. אונואקו לצד בראון החוגג/קובי אליהו

פרנקו המשיך: "עזבתי את השחקנים בהיבט המנטלי היום, מגיע להם להינות מהרגע הזה, מחר ניפגש, יש פה עבודה מנטלית. אצלנו זה מסוכן, כשאתה בא לדרייב אין מלא אחרי משחק כזה, אז מהר מאוד - כמו היום נס ציונה - חזרו. צריך להיזהר מזה".

על השיפור של צ'ינאנו אונואקו: "זה כבר כמה שבועות שאונואקו עשה סוויץ' ברמת המאמץ, האינטנסיביות והפיזיות בהגנה, זה עוזר לו להיקלט בקבוצה. יש לנו הרבה שחקנים עם כישרון, בלי פיזיות ואגרסיביות לא נגיע לשום דבר בעונה הזה. העבירות שלו היום לא באו כתוצאה מהגנה, אלא עבירות זולות, הוא יודע שהוא צריך להיזהר מזה. כל סדרה והיתרונות שלה, היום החזקנו את נס ציונה על סקור נמוך, והיא קבוצה שרצה ועם יכולות. זו הדרך שלנו, זה השלב בעונה שצריך להרים הילוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully