וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול בלב המושבה: הפועל תל אביב דרסה 75:106 את עירוני נס ציונה

מנפורד הפציץ 30 נקודות וגינת רשם דאבל-דאבל (17 ו-12 ריבאונדים) לזכות האדומים, שעלו ל-0:2 ברבע גמר הפלייאוף אחרי 37 נקודות ברבע האחרון. זלמנסון חזר מפציעה

בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים שלה, הפועל תל אביב נקלעה לפיגור דו-ספרתי כבר במחצית הראשונה. זה גרם לתומר גינת לומר אחרי הניצחון הראשון בסדרת רבע הגמר נגד עירוני נס ציונה שקבוצתו "חייבת לעבוד על פתיחות המשחקים". כך בדיוק עשתה החבורה של דני פרנקו הערב (שבת), כשברחה ליתרון גדול כבר ברבע הראשון, ולא הסתכלה לאחור בדרך לניצחון נוסף על שחקניו של אלעד חסין, שהעלה אותה ל-0:2 וקירב אותה מרחק ניצחון אחד מחצי גמר הפלייאוף.

גינת עצמו גם היה מהאחראים הבולטים לתוצאה, עם דאבל-דאבל נפלא למרות שבמהלך הרבע השני ספג מכה חזקה בפניו, וירד מדמם לחדר ההלבשה. מעל כולם הצטיין קסבייר מנפורד, שגם במשחק הראשון הוליך יחד עם גינת את רשימת הקלעים של הפועל תל אביב, והערב ניצב לבד בראשותה הודות לאחוזים נהדרים מכל הטווחים. עוד בשורה טובה לאדומים הייתה חזרתו של עידן זלמנסון, ששב לפעילות 23 ימים אחרי שהמועדון הודיע כי הוא צפוי להיעדר לכשישה שבועות בגלל פציעה ביד.

נס ציונה, שעבורה היה זה ההפסד השביעי ברציפות מאז המחזור ה-24 בבית העליון, ניסתה להישאר בתמונה למרות שמצאה את עצמה רודפת כבר משלב מוקדם של המשחק, אבל אחרי ההפסקה היא התפרקה סופית בדרך לתבוסה כואבת. זו תהיה הפתעה אם הכתומים-כחולים לא יסיימו את העונה בעוד שלושה ימים. לפני תחילת המשחק הוכרזה כניסתו של די ג'יי קופר לחמישיית העונה.

בר טימור חוגג עם שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
הפועל תל אביב פתחה טוב, בניגוד למשחק הראשון/קובי אליהו
די ג'יי קופר עם יו"ר עירוני נס ציונה יניב מזרחי. קובי אליהו
די ג'יי קופר נבחר לחמישיית העונה/קובי אליהו

קלעו לעירוני נס ציונה: טיילר ביי 23 ו-14 ריבאונדים (3/7 ל-3, 2 חטיפות, 5 איבודים), רז אדם 21, ג'רום מיינסי 12, רוני הארל 7, צוף בן משה 5, שאק ביוקנן 3, די ג'יי קופר (12 אסיסטים) ותומר לוינסון 2 כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד 30 (7/8 ל-2, 5/8 ל-3), תומר גינת 17 ו-12 ריבאונדים (7/8 ל-2, 5 אסיסטים), ג'יילן הורד 11, ג'ורדן מקריי (2 חסימות) וצ'ינאנו אונואקו 9 כל אחד, גיל בני 8, ג'ייקובן בראון (6 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות) ובר טימור 7 כל אחד, עידן זלמנסון 6 ו-7 ריבאונדים, אייל הראל 2.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב תומר גינת עם צ'ינאנו אונואקו. קובי אליהו
תומר גינת התגבר על פגיעה חזקה בפניו, וכיכב עם דאבל-דאבל/קובי אליהו
שחקני עירוני נס ציונה: די ג'יי קופר, רוני הארל. קובי אליהו
תבוסה כואבת. די ג'יי קופר ורוני הארל/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

אונואקו קלע את כל שש הראשונות של הפועל תל אביב, טימור צלף שלשה שקבעה 0:9 והביאה את חסין להזעיק פסק זמן. ביי שם את נס ציונה על הלוח, מקריי המטיר שלשה בצד השני, הארל החליף סלים עם גינת, ביי ואדם (במהלך של סל ועבירה) הקטינו ל-14:9. מנפורד וגינת הגדילו בחזרה ל-9 הפרש, מיינסי הטביע מנגד. זלמנסון דייק פעמיים מהקו, מנפורד בשלשה קבע 11:23. ביי המשיך להחזיק את המארחת, הורד רשם נקודה ראשונה וקליעות עונשין של מקריי העלו ל-13:26 את הפועל תל אביב בסיום הרבע הראשון.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת מדמם. קובי אליהו
תומר גינת דימם וירד ההלבשה, אבל חזר ביכולת מצוינת/קובי אליהו
עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. קובי אליהו
הקדים את חזרתו מהפציעה. עידן זלמנסון/קובי אליהו

רבע 2:

גינת הגיב לנקודת עונשין של אדם בסל אחרי שתיקן החטאה, הארל צלף שלשה, מיינסי הוסיף סל וביוקנן פגע בפניו של גינת שדימם בצורה אינטנסיבית וירד לחדר ההלבשה. מנפורד קלע מחצי מרחק, בראון הוסיף קליעה מהקו אחרי עבירה טכנית לקופר, מיינסי הגיב בקליעות עונשין בצד השני - 31:21. מנפורד המשיך במומנטום האישי, ביי קלע שתיים מהקו, אונואקו הגדיל את הפער ל-13 עם מהלך של 3 נקודות. סל של אדם נענה בשלשה של גיל בני, אבל ביי השיב באחת משלו. מקריי דייק באחת משתי זריקות עונשין, אדם הוסיף מהלך של סל ועבירה והקטין ל-40:31. גינת החבוש חזר עם שני סלים רצופים, אדם וקופר ענו בארבע נקודות אבל שלשה של בראון, קליעת עונשין שלו אחרי עבירה טכנית לחסין, וסל של מנפורד על הבאזר, סגרו את המחצית על 33:50 לאורחים.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. קובי אליהו
קסבייר מנפורד עולה לעוד שתי נקודות/קובי אליהו
טראוויס ווריק, עירוני נס ציונה. קובי אליהו
עירוני נס ציונה התקשתה לעמוד בקצב. טראוויס ווריק/קובי אליהו

רבע 3:

שלשה של גינת הביאה את ההפרש ל-20, בראון הגדיל בעוד שתיים אבל ביי מחוץ לקשת ואדם במהלך של סל ועבירה קיזזו ל-55:39. סל של מיינסי ונקודת עונשין של ביוקנן השלימו ריצת 0:9 למארחת, אותה עצר זלמנסון בקליעה מהקו, לפני שמנפורד המטיר שתי שלשות - 42:62 לתל-אביביים. אחרי פסק זמן של חסין, גינת הוסיף סל, הארל קלע שתיים מהקו לנס ציונה, הורד ניצל אסיסט של בראון וביי צלף מחוץ לקשת - 66:47. בני ענה בשלשה משלו, ואז ביי, מיינסי ובן משה הובילו ריצת 0:9 שצימקה ל-69:56 בתום 30 דקות של משחק.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם עוזרו ברק לדרר. קובי אליהו
תצוגה משכנעת. דני פרנקו עם עוזרו ברק לדרר/קובי אליהו
מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. קובי אליהו
ההדחה מתקרבת. אלעד חסין/קובי אליהו

רבע 4:

סל של גינת ואסיסט שלו למנפורד העלו לפלוס 17, סל של בן משה לא עצר את המומנטום כי אחריו הגיע אחד של הורד, ואז שתי קליעות עונשין של שחקן הפנים שהגדיל ל-58:79. רז אדם דייק פעם אחת מהקו, מיינסי תרם סל וביוקנן נקודת עונשין, מנפורד בשלשה שמר על פער של 20. קופר רשם עוד שתיים מהקו, הורד ומנפורד הגדילו ל-23 הפרש, לוינסון דייק גם הוא בזריקות עונשין, ביוקנן הוסיף עוד אחת אחרי סל של טימור והוריד ל-89:67. הפועל תל אביב המשיכה ללחוץ על הגז, מנפורד הוסיף 5 נקודות ואסיסטים לבני ומקריי שצלף מרחוק אחרי סל של אדם. האחרון קלע עוד שתיים, זלמנסון השיב באותו מטבע, טימור העלה לפלוס 30, ביי קלע פעמיים מהקו, אייל הראל הצטרף לחגיגה ונקודה של זלמנסון קבעה את תוצאת הסיום - 76:105.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully