וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראש-טוק שהכריע את גמר המזרח? "באטלר כועס הוא באטלר טוב"

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 8:27

גרנט וויליאמס התגרה בכוכב מיאמי, ומאותו רגע יצאו ההיט לריצת 9:24 בדרך ליתרון 0:2. "אני לא האדם הטוב ביותר לדבר איתו", עקץ באטלר. אדבאיו: "הדברים הללו נותנים לו דלק". בוסטון על הקרשים, טייטום עדיין מאמין: "אנחנו לא מתים"

בתחילת הרבע האחרון עוד הובילה בוסטון 87:96. אלא שאז סיפק ג'ימי באטלר סל ועבירה, ובתגובה, גרנט וויליאמס נכנסו איתו לטראש-טוק עסיסי - טעות גדולה, כשמדובר, אולי, בווינר הגדול ביותר ב-NBA כרגע, אדם שרק מחפש סיבות להצליח כנגד כל הסיכויים. איך זה נגמר? בהשתלטות נוספת של כוכב מיאמי על המאני טיים, בניצחון 105:111 וביתרון 0:2 בסדרת גמר המזרח, שכעת עוברת למיאמי.

"צריך לדעת מתי לדבר ועם מי", צייץ דריימונד גרין, אדם שיודע דבר או שניים על טראש טוק, וגם ברחבי הליגה לא נותרו אדישים לרגע שבדיעבד שינה את המשחק - אולי אפילו את העונה של שתי הקבוצות.

מהעימות הזה ועד הסיום, יצאה מיאמי לריצת 9:24 וסגרה עניין. "אני לא יודע אם אני האדם הטוב ביותר לדבר איתו", עקץ באטלר בסיום. "זה פשוט גורם לי להתפקס יותר, והרצון לנצח גדל. זה גורם לי לחייך. אני מכבד את גרנט". עם זאת, כשנשאל האם וויליאמס הוא התשובה ההגנתית נגדו, השיב: "ברור שלא".

"אני מת על הגרסה הזו של ג'ימי, אבל הוא ככה באופן קבוע", אמר אריק ספולסטרה וטען שהכוכב שלו לזקוק לעימותים חיצוניים כדי להבעיר את האש הפנימית שלו. "כנראה שעכשיו, אנשים פשוט שמים אליו יותר לב". קיילב מרטין, האקס פקטור עם 25 נקודות מהספסל, הוסיף: "ידעתי שהרגע הזה הולך להיות טוב לנו, ג'ימי כועס הוא ג'ימי שטוב לנו, אפשר היה לראות את זה בעיניים שלו". באם אדבאיו שהיה נפלא גם כן הסכים: "הדברים האלה תמיד נותנים לג'ימי דלק".

"אמרתי משהו והוא הגיב", הסביר וויליאמס. "אני מתחרה ואני הולך להילחם. הוא ניצח אותי הערב וכל הכבוד שלו, אבל ההורים שלי לימדו אותי - כשקורעים אותך, אל תחזור הביתה עד שאתה יוצא לקרב נוסף. אני לא מתכוון למות בגמר".

"הוא לא עשה שום טעות, אבל הרגשות שלו הכריעו אותו", הגן ג'ו מאזולה על הפורוורד המחליף שלו. כשהתייצב ג'יילן בראון למסיבת העיתונאים ונשאל האם וויליאמס טעה כשניסה להדליק את באטלר, אמר, מיואש: "שאלה הבאה". חברו ג'ייסון טייטום דווקא התעקש ואמר: "זה לא ביג דיל, זה חלק מהמשחק. שחקנים נאבקים ומדברים, זה קורה כל הזמן".

שלא בפעם הראשונה העונה, האופי של ההיט הוא זה שהכריע. כל קבוצות הפלייאוף שאינן מיאמי חזרו בפוסט-סיזן הזה חמש פעמים מפיגור 12 נקודות או יותר כדי לנצח. ההיט עשו זאת שש פעמים (!), ופעם אחר פעם מוכיחים שהם בלתי שבירים.

מיאמי בעמדת זינוק נהדרת לקראת גמר ראשון מאז 2020, לאחר שהפכה לקבוצה הראשונה שמנצחת את שני המשחקים הראשונים בסדרת פלייאוף מחוץ לביתה מאז דאלאס ב-2021. בוסטון אולי תתנחם בכך שהקבוצה הקודמת שהיתה בצד השני של המשוואה הזו, לוס אנג'לס קליפרס, חזרה באותה סדרה וניצחה ב-7 משחקים, אולם המאזן של קבוצות שנמצאות בפיגור 2:0 בגמר איזורי עומד על 56 הפסדים לצד שישה ניצחונות בלבד.

"הם שיחקו טוב, צריך לתת להם קרדיט, אבל אנחנו לא מתים", התעקש טייטום, שנעלם לחלוטין במאני טיים וטרם קלע סל שדה ברבע האחרון בגמר המזרח (!). "עדיין יש לנו צ'אנס גדול. אני מאוד בטוח בקבוצה הזו, כולנו בטוחים. צריך להיות מוכנים למשחק 3". על הביקורות הרבה שמאמנו ג'ו מאזולה שמע לאחרונה, אמר: "אני סומך עליו והוא סומך עלינו. לא הוא החטיא זריקות ואיבד כדורים, אני החטאתי ואיבדתי".

"הם לקחו שני משחקים, מי אמר שאנחנו לא יכולים לקחת עכשיו שני משחקים?" הוסיף בראון. "צריך לבוא ולהילחם. הם הבינו איך להחביא חלק מהחבר'ה שלהם בהגנה ואיך להאט אותנו בהתקפה, לא הבנו איך לנצל את האיזורית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully