וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי שוב ניצחה בבוסטון ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 8:18

ההיט מחקו פיגור דו-ספרתי עם 22:36 ברבע האחרון, ג'ימי באטלר (27 נקודות) שוב התעלה במאני טיים וכעת קבוצתו בעמדת זינוק מצוינת לקראת העפלה לגמר ה-NBA. קיילב מרטין הוסיף 25, טייטום קלע 34 למפסידה, שחפרה לעצמה בור גדול

בסיבוב הראשון, אף לא פרשן אחד בארצות הברית נתן סיכוי למיאמי מול מילווקי, אולם ההיט הדהימו את כולם, הדיחו את הפייבוריטית לאליפות ודילגו לסיבוב השני. גם שם, רבים ראו בהם אנדרדוגים מול ניו יורק, שהיתה עדיפה בעונה הסדירה, ושוב - לג'ימי באטלר ושחקניו. המסע המדהים הזה אמור היה להסתיים בגמר המזרח, אולם הלילה (בין שישי לשבת) שוב הוכיחו שחקניו של אריק ספולסטרה שאסור, פשוט אסור להספיד אותם, עלו ל-0:2 ועשו צעד ענק אל עבר גמר ה-NBA.

שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר. Adam Glanzman, GettyImages
לעולם אל תספידו אותו. באטלר/GettyImages, Adam Glanzman

באטלר שוב היה מעל כולם, עם התעלות טיפוסית במאני טיים שסידרה 105:111 ענק בבוסטון. רבע שלישי מוצלח של הסלטיקס דווקא העלה אותם ל-77:89 עם העליה לרבע האחרון, אך שם, שלא בפעם הראשונה העונה, המארחת קפאה. ג'ייסון טייטום שהיה נפלא קודם לכן סיים עם 0 מ-3 מהשדה ושלושה איבודים במאני טיים, ג'יילן בראון הוסיף 1 מ-5 מהשדה ברבע האחרון, ומיאמי אמרה תודה עם 22:36 ב-12 הדקות האחרונות, שהשלימו עוד קאמבק גדול.

במצב של 87:96 למארחת סחט באטלר וסל ועבירה מגרנט וויליאמס, שעשה את הטעות של התחלת טראש-טוק עם כוכב מיאמי. באטלר לקח זאת אישית, ובזמן שכוכבי הסלטיקס קרסו בצד השני, הוא שמר כהרגלו על קור רוח וסגר עניין.

באטלר סיים עם 27 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות, וקיבל סיוע גדול מחבריו - קיילב מרטין היה נפלא עם 25 נקודות מהספסל, באם אדבאיו הוסיף 22 נקודות, 17 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ודאנקן רובינסון הבליח עם 15 נקודות. מנגד הגיע טייטום ל-34, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, בראון הוסיף 16 באחוזים איומים (7 מ-23 מהשדה). הסלטיקס קלעו ב-28 אחוז בלבד מחוץ לקשת (10 מ-35) וחפרו לעצמם בור גדול. כעת הסדרה עוברת למיאמי - המשחק השלישי ייערך ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully