וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב יוצאת לנס ציונה

19.5.2023 / 17:39

משחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף (20:45): אחרי הניצחון הביתי במשחק הראשון, והמחצית השנייה המצוינת, תתארח הקבוצה של פרנקו בלב המושבה אצל הכתומים שינסו לחזור לשלוט בקצב

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 20:45) באולם לב המושבה שבנס ציונה שם תארח עירוני נס ציונה את הפועל תל אביב. האדומים מובילים 0:1 בסדרה אחרי שניצחו במשחק הראשון בהיכל שלמה ביום רביעי 77:90.

במשך 20 דקות הרגישו בנס ציונה שהם יכולים להפתיע במשחק הראשון, כששלטו לחלוטין בהתמודדות, הציגו כדורסל התקפי והגנתי טוב והובילו ביתרון דו ספרתי. ההמשך של המשחק היה שונה לחלוטין, נס ציונה קלעה רק 30 נקודות במחצית השנייה, איבדה תשעה כדורים ואיפשרה להפועל תל אביב להפוך את המשחק לחלוטין. בנס ציונה יודעים שהמפתח במשחק השני טמון בקבלת ההחלטות שלהם וביכולת הגנתית דומה לזו שהציגו במחצית הראשונה, אחרת יהיה להם קשה מאוד לאזן את הסדרה.

בר טימור, הפועל תל אביב. דני מרון
רוצים לעשות צעד אל עבר חצי הגמר. טימור/דני מרון

אחרי שגם יציעי היכל שלמה רעמו משריקות בוז, התעוררה הפועל תל אביב במחצית השנייה ביום רביעי, ובעיקר החלה לשמור ולקלוע מחוץ לקשת. האדומים ניצחו את המחצית השנייה ב-25 הפרש, תוך כדי שהם קולעים 6 שלשות, לעומת 0 במחצית הראשונה. בהפועל דיברו עם השחקנים על הרצון לפתוח את המשחק טוב יותר, אחרי תקופה ארוכה בה הם מציגים כדורסל נרפה במחצית הראשונה, ולא להיכנס לפיגור במשחק הקרוב. בהפועל צפויים להמשיך באותו הסגל, כשג'יי פי טוקוטו לא אמור להתלבש, ואילו אדם אריאל שסובל מפציעה מהאימון שלפני הדרבי נמצא בספק.

ג'ורדן מקריי על משחק מספר 2 בסדרה: "בשלב הזה של העונה אין סודות בין הקבוצות. זה יהיה המשחק השלישי בין הקבוצות בשבועיים האחרונים, ונצטרך להראות לאורך דקות רבות יותר את היכולת שהצגנו במחצית השנייה, בשני צדי המגרש, כדי להשיג ניצחון חוץ חשוב".

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ במגרש קשה, בטח במשחק פלייאוף שדורש רמת ריכוז וביצוע מקסימלית. לקחנו את הדברים הטובים מהמשחק הראשון וניסינו לתקן את הדברים הפחות טובים. מה שהיה מבחינתנו היסטוריה ובכל משחק הקלפים מתערבבים מחדש, ונצטרך לבוא מוכנים למאבק עיקש נגד קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully