וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמריץ לבכר: מענק עצום על העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 18:11

בסרביה טוענים: מאמנה הטרי של הכוכב האדום יקבל בונוס גבוה ממשכורתו השנתית על הישג בצ'מפיונס. ויש כבר מחמאות: "מאמן מהטופ"

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד הודיעה היום (שישי) על החתמתו של ברק בכר כמאמנה הבא לשלוש שנים הקרובות. האלופה הסרבית תשלם פיצוי לאלופה הישראלית שצפויה להכריז בהמשך על מינויו של מסאי דגו כאיש החדש על הקווים באצטדיון סמי עופר.

בסרביה כבר חשפו את פרטי החוזה של בכר. לפי האתר "Informer", בכר ירוויח כ-700 אלף יורו לעונה ובכל מקרה יקבל 2.1 מיליון יורו לכיס בשלוש השנים הקרובות, גם אם יהיו התרחשויות לא צפויות והוא לא ישלים את מלוא החוזה בקבוצה. עוזריו והכוורת הישראלית שתקיף אותו תרוויח סכום כולל של כחצי מיליון יורו לעונה.

המטרה הגדולה שהציבה הכוכב האדום לבכר היא העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות. אם בכר יעמוד במשימה השאפתנית, הוא יזכה למענק עצום - על פי הדיווח, מענק בגובה המשכורת השנתית שלו, ואף למעלה מכך. בכר אף יהנה מבונוסים קטנים יותר על זכייה באליפות המקומית ובגביע סרביה, וכן על התקדמות משמעותית בליגה האירופית אם הקבוצה תרד לשם מליגת האלופות.

בנוסף, טוענים בקבוצה שהכוכב האדום תשלם למכבי חיפה פיצוי בגובה של כחצי מיליון יורו בתמורה לשחרורו של בכר. תחילה הציעה הכוכב האדום פיצוי של 200 אלף יורו בלבד, מכבי חיפה דרשה סכום של מיליון יורו, והקבוצות התפשרו על סכום באמצע.

עוד על בכר לכוכב האדום

ברק בכר. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
"ביצעו עסקה טובה". בכר במעמד החתימה בכוכב האדום בלגרד/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

בתקשורת הסרבית החלו כבר לנתח את סגנון המשחק של בכר, החמיאו לקמפיינים שלו בארץ ובאירופה והדגישו את עניין המשכורת שתשלש את עצמה בבירת סרביה.

"מה שבעיקר מעריכים באצטדיון 'המרקנה' זה שברק בכר דוגל בשיטת משחק מודרנית, מהירה והתקפית", נכתב ב'קוריר' הסרבי. "זה לא מובן מאליו לראות מאמן שדורש לשחק כדורגל כזה ולא בשיטה הגנתית או בנוקר. בכר הוא מאמן מהטופ, מדוע? בעולם הכדורגל מדברים בשפה של תוצאות וזכיות בתארים, וזה בדיוק מה שבכר יודע לעשות. בכוכב האדום טוענים שהם ביצעו עסקה טובה במינוי מאמן מודרני ומקצועי".

בסרביה שיבחו את ההישגים שלו והתארים בהפועל באר שבע ומכבי חיפה: "הוא ניצח את אינטר ויובנטוס, הדיח את אולימפיאקוס והקבוצה החדשה שלו - הכוכב האדום, ממוקדמות ליגת האלופות. יש לו 10 תארים שכוללים שלוש אליפויות רצופות גם בהפועל באר שבע וגם במכבי חיפה. הוא היה בשלב הבתים בליגת האלופות, בליגה האירופית".

בכתבה הדגישו את העניין הכלכלי בחתימתו בכוכב האדום: "בכר יזכה למשכורת פי 3 גבוה ממכבי שהרוויח במכבי חיפה. הוא יוכל להרוויח 1.3 מיליון יורו ואולי אפילו 1.5 מיליון יורו בעונה כולל בונוסים. הוא יביא איתו צוות שלהם לכוכב האדום".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות. ברני ארדוב
שיבחו את ההישגים שלו בארץ ובאירופה. בכר/ברני ארדוב

"כבר בחלון ההעברות של החורף, שמות כמו אוזאביו די פרנצ'סקו, פאולו סוזה, וינצ'נזו מונטלה וקלאודיו רניירי קושרו לכוכב האדום", נאמר ב'קוריר'. "המועדון סומך על ברק בכר שיעבדו יחד ויכינו אסטרטגיה לקראת ליגת האלופות בעונה הבאה. הם רוצים לראות יחד מי נשאר ומי יעזוב, ובעיקר מי יצטרף לשורות הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully