וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל ביקור ברוסיה: ההכנות של בכר והכוכב האדום לליגת האלופות

אלופת סרביה ומאמנה החדש יחלו את האימונים חודש מהיום וימריאו ביולי לטורניר קדם עונה ברוסיה, שם יפגשו בין היתר את זניט. במועדון התמוגגו מהמינוי: "בכר משחק כדורגל התקפי, מאמינים שישיג תוצאות טובות"

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

עכשיו שבועות ארוכים של ציפייה, המעבר של ברק בכר ממכבי חיפה לכוכב האדום בלגרד הפך היום (שישי) לרשמי. יממה אחרי ההכרזה על סיום דרכו של מילוש מילוייביץ' בתום העונה, אלופת סרביה הודיעה כי המאמן הישראלי ייכנס לנעליו ובכך יחל את המסע שלו מחוץ לליגת העל. ברק בכר ירוויח מיליון יורו בחוזה לשלוש שנים, כאשר לצידו עברו ממכבי חיפה גם עוזרו גיא צרפתי, גיא וייזינגר, דני ענבר ואדם דיוויד.

כזכור, בשנה שעברה בכר וחיפה הדיחו את הכוכב האדום בשלב האחרון של מוקדמות ליגת האלופות. הפעם הקבוצה קיבלה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים, זאת לאור העובדה שההצלחה של הקבוצות הסרביות במפעלים האירופיים הובילו לשיפור בדירוג של הליגה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוצא לדרך חדשה. בכר/מאור אלקסלסי

העובדה שהכוכב האדום לא תצטרך לעבור דרך שלבי המוקדמות תעניק לבכר זמן רב להכיר את הקבוצה ולהכין אותה לעונה הקרובה, כאשר המטרה בזירה המקומית תהיה כמובן לשמור על תואר האליפות. במקביל למינויו של בכר, בסרביה חשפו את הלו"ז של האדומים לקראת פתיחת האימונים.

הקבוצה שתסיים את העונה באופן רשמי בשבת הבאה תחזור לאימונים ב-19 ביוני, ותצא למחנה אימונים בזלאטיבור שבסרביה עד לסוף אותו החודש. ב-2 ביולי תמריא הקבוצה לרוסיה, שם תקיים שלושה משחקי אימון כחלק מטורניר הכנה. המאמן הישראלי יפגוש את זניט המקומית, יריבה נוספת צפויה להיות פנרבחצ'ה הטורקית, בעוד זהות היריבה השלישית טרם התבהרה.

במועדון התלהבו ממינויו של בכר, ושיבחו אותו בהודעה הרשמית שפרסמו: "אין ספק שהוא אחד המאמנים המבטיחים באירופה. הוא כבר זכה בעשרה תארים, הוביל את קבוצתו לליגת האלופות ומשחק כדורגל התקפי. אנחנו מאמינים שהוא ישיג תוצאות טובות איתנו בכוכב האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully