וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גוט מונה למאמנה החדש של אליצור רמלה

עוזרו בעונה החולפת של בראד גרינברג בליאז' יחליף את שירה העליון על הקווים של האלופה בשנתיים האחרונות: "מועדון מספר 1 בליגת העל בכדורסל הנשים, נבנה קבוצה שתתמודד על כל תואר"

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

כחודש לאחר שזכתה באליפות שנייה ברציפות וה-12 בתולדות המועדון, האלופה אליצור 'לנדקו' רמלה מינתה היום (שישי) את דני גוט למאמן הקבוצה. גוט יחליף בתפקיד את שירה העליון שאימנה את רמלה בשלוש השנים האחרונות, והייתה שותפה לשתי האליפויות האחרונות של הקבוצה.

"אני מאוד מתרגש להצטרף לאליצור רמלה", אמר גוט ששימש העונה כעוזרו של בראד גרינברג בליאז' מהליגה הבכירה בבלגיה. "רמלה זה מועדון מפואר בכדורסל הנשים הישראלי, מספר 1 בליגת העל. זה אתגר גדול עבורי והמטרות ברורות. אנחנו נבנה קבוצה אטרקטיבית שתתמודד על כל תואר".

גוט שאימן בעיקר קבוצות גברים (שימש עוזר מאמן בדינמו מוסקבה, בי סי קייב האוקראינית, אפס פילזן הטורקית, מכבי ת"א, עירוני רמת גן ומכבי אשדוד), יאמן כעת קבוצה שנייה בליגת העל לנשים לאחר שהדריך את בנות הרצליה במשך שתי עונות 2020-2022.

דני גוט מאמן עירוני רמת גן. ברני ארדוב
שב לכדורסל הנשים הישראלי. גוט/ברני ארדוב

על הסיבה לחזור לארץ סיפר גוט: "אם לא הייתה הצעה מאליצור רמלה לא הייתי חוזר לארץ. רק בגלל שזה רמלה החלטתי לחזור. למועדון כמו רמלה אי אפשר להגיד לא. זה מועדון מקצועי. מאוד התרשמתי מראש העיר, מיכאל וידל, מהמנהל המקצועי, ניסים רון, מנשיא המועדון, מוסא סאבא ושאר חברי ההנהלה. אני כבר ממתין לבנות את הקבוצה, וגם ממתין לפגוש את האוהדים, התמיכה שלהם חשובה ויאללה רמלה".

המנהל המקצועי ברמלה, ניסים רון: "חיפשנו מאמן בעל שיעור קומה, היו מועמדים נוספים, אבל התרשמנו מאוד מדני. אנחנו מכירים אותו ובנוסף מהנתונים שקיבלתי עליו, הוא הותיר רושם מדהים, יש לו ידע מקצועי אדיר, סקאוטר מדהים, הוא גם מעביר קורסים והשתלמויות ויש לו רקע גדול בכל תחום בכדורסל גם בנשים וגם בגברים. המטרה שלנו כמו בכל עונה היא לזכות בכל התארים".

על הסיבות ששירה העליון לא המשיכה בקבוצה: "שוחחנו עם הסוכן שלה, אבי זילברמן, שנתן הצעה ואמר שהשאיפה שלה זה לאמן באירופה או בגברים. בנוסף היה גם פער בעניין הכספי, גם היא ניהלה מו"מ במקביל גם בחו"ל וגם בגברים. גם אנחנו ניהלנו מו"מ במקביל עם מספר מאמנים ובסוף הגענו לעמק השווה עם דני. מאוד רצינו ששירה תמשיך אך זה לא יסתדר, אני מאוד אוהב ומעריך את שירה, היא רשמה אצלנו הישגים מדהימים, הייתה בנינו כימיה נהדרת, אבל לא הסתדר לא מבחינתה ולא מבחינתנו ומאחלים לה המון הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully