וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-12 בתולדותיה: אליצור רמלה זכתה באליפות המדינה

אוסטין (19 נק' ו-13 ריב') הובילה את השחקניות של שירה העליון לזכייה שנייה ברציפות בתום משחק מספר חמש בסדרה מותחת עם 54:62 על מכבי אשדוד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

באחת מסדרות הגמר המותחות של השנים האחרונות בכדורסל הנשים הישראלי, אליצור רמלה שמרה הערב (חמישי) על תואר האליפות עם ניצחון 54:62 במשחק החמישי בסדרה והרסה למכבי אשדוד את חלום הדאבל. רמלה עם זכייה שנייה ברציפות בתואר רשמה את האליפות ה-12 בתולדותיה ועקפה בכך את מכבי תל אביב בדרך למקום השני אי פעם בטבלת האליפויות.

אחרי שכפתה משחק חמישי עם משחק צמוד במיוחד, גם הפעם אשדוד התקשתה להניע בהתחלה וראתה את האורחת עולה ליתרון מוקדם עם יכולת טובה של שאקירה אוסטין. נטישה היידמן העלתה את המארחת ליתרון ראשון במשחק לקראת אמצע הרבע עם 4:6 כשהקבוצות התקשו לקלוע ורמלה סיימה עם יתרון 9:12 מינימלי במיוחד בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח בדומיננטיות של האלופה המכהנת שהצליחה עם סל של אלינה בבקינה לעלות ליתרון שיא של 16. לקראת הירידה למחצית, שאטורי ווקר ויערה יצחקי צמצמו את הנזקים וחתכו את ההפרש ל-25:31 לרמלה בהפסקה.

שאקירה אוסטין, אליצור רמלה. לירון מולדובן
משחק של אלופה. אוסטין/לירון מולדובן

אוסטין המשיכה ביכולת הנהדרת גם עם פתיחת החצי השני והגדילה את היתרון הרמלאי ל-8, אבל שוב זאת הייתה ווקר שקלעה בלייאפ יפה פעמיים והצליחה לצמצם ל-33:30. אליסה בארון נכנסה לעניינים לקראת סיום הרבע, ונקודות מהקו של ליז קמבייג' הורידו את הקבוצות ביתרון 42:46 לרמלה.

דווקא במומנטום מצוין של האלופה ועם נקודות של ירדן דנן מהצבע שהגדילו בחזרה את ההפרש ל-8, היידמן הראתה שמחזיקת הגביע לא התייאשה מחלום הדאבל ועם קמבייג' צימקה ל-2 בלבד 4 דקות לסיום. ווקר השוותה עם פחות מ-2 וחצי דקות לסיום על השעון. קלארק דייקה פעמיים מהקו וצלפה מחוץ לקשת ביתרון 53:58 לרמלה עם דקה לסיום, בבקינה קלעה פעם נוספת מהעונשין ועם החטאות במאני טיים של אשדוד, רמלה החלה בחגיגות עם 2:3 בסדרה נהדרת.

קלעו למכבי אשדוד: נטישה היידמן 20 (6 אסיסטים), שאטורי ווקר 17, ליז קמבייג' 8 (22 ריב'), אלכס כהן 4, טל סהר 3, יערה יצחקי 2.

קלעו לאליצור רמלה: שאקירה אוסטין 19 (13 ריב', 5 חטיפות), אליסה בארון ואלינה בבקינה 14 כל אחת, אלישה קלארק 10 (12 ריב'), ירדן דנן 5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נטישה היידמן, מכבי אשדוד. לירון מולדובן
משחק אדיר מבחינתה לא הספיק לדאבל. היידמן/לירון מולדובן

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח"כ פנינה תמנו שטה בירכה בסיום: "אני מברכת את אליצור רמלה על ניצחונן באליפות ישראל בכדורסל לנשים! זכינו לראות משחק מרהיב של שתי קבוצות חזקות ומאבק אליפות צמוד ושמגלם את הטוב שבספורט הישראלי. כל אחת ואחת מהשחקניות שהיו היום על המגרש, הן גאווה לספורט הנשים בישראל ומהוות מודל לחיקוי ולמצוינות. אין ספק שהשקעה בספורט נשים בישראל מוכיחה את עצמה ועל הממשלה להשקיע תקציבים ניכרים, שאת פירותיהם קוצרת החברה הישראלית כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully