וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לוחצת על דקל קינן להצטרף לצוות האימון של מסאי דגו

19.5.2023 / 12:21

הבלם נוטה להישאר בארצות הברית, אך מופעל עליו מכבש לחצים שכולל שיחות מהמאמן המיועד ומהמנהל המקצועי גל אלברמן. מנחם צפוי להצטרף לשרי להנפת צלחת האליפות

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

במכבי חיפה מפעילים מכבש לחצים על דקל קינן, בלם הקבוצה בעבר, כדי שיחזור לארץ וישמש כעוזרו של מסאי דגו בעונה הבאה. דגו ימונה כמחליפו של ברק בכר בשבוע הקרוב באופן רשמי, כאשר גם המאמן המיועד וגם המנהל המקצועי גל אלברמן מעוניינים מאוד בקינן ורואים בו חלק משמעותי בצוות.

קינן עצמו הבהיר שהוא נוטה להישאר בארצות הברית, אך במכבי חיפה כאמור לא מוותרים ומנסים לשכנע אותו לשוב ארצה ולחזור למועדון בתפקיד מקצועי. דגו בעצמו שוחח עם קינן וגם אלברמן ערך שיחות עם הבלם ששיחק בקבוצה עשרות שנים ומזוהה עם מכבי חיפה מאוד. ללא כל קשר לקינן, שחר ויזינגר יהיה עוזר מאמן וחלק מהצוות וכן איתי זילפה שישמש כמאמן השוערים. בצוות הפיזיולוגי והכושר יישארו דרור שמשון, אורי אראל וגל וקנין כאשר אחד מצוות האנליסטים ייבחר ויחליף את אדם דויד שעובר עם ברק בכר לכוכב האדום בלגרד.

דקל קינן. מאור אלקסלסי
טרם השיב להצעה. דקל קינן/מאור אלקסלסי

עוד על מינוי מסאי דגו במכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

במקביל להכנות לעונה הבאה, במכבי חיפה רוצים לסיים את העונה מחר (שבת, 20:30) בצורה טובה, עם ניצחון ביתי על הפועל ירושלים במה שיהיה משחק ההכתרה וכן הפרידה מברק בכר וצוותו. הקפטן צ'ארון שרי צפוי לקרוא לסאן מנחם שיניף איתו את צלחת האליפות.

בכר צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב, כאשר רועי משפתי מתוכנן לעמוד בין הקורות וכן ניקיטה רוקאביציה יזכה לדקות משמעותיות - החלוץ גם צפוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully