וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו: "אני לא מופתע - אני מכיר את היכולות של אחי"

18.5.2023 / 20:26

כוכב העבר התייחס למינויו הצפוי של אחיו למאמנה החדש של האלופה: "אם מכבי חיפה מעוניינת בו, כנראה שהיא יודעת מה אחי שווה"

מכבי חיפה חוגגת אליפות/צילום: שלמה וייס | עריכת וידאו: ניר חן

לקראת מינויו המסתמן של מסאי דגו למאמנה החדש והמפתיע של מכבי חיפה, התארח הערב (חמישי) אחיו ברוך דגו ברדיו 103FM וסיפר: "אני לגמרי לא מופתע, אני מכיר את היכולות של אחי - את העבודה שלו, את המסירות שלו, את התשוקה שלו. לא בכדי מתעניינים ומדברים עליו. אני מקווה שבסופו של דבר כן יהיה מינוי ואני מקווה שזה יהיה בזמן הקרוב. במידה ולא, הוא בידיים טובות, הוא נמצא בנוער של מכבי חיפה. אני מקווה שהדברים יסתדרו ותהיה רשמית. כמובן שאני באופן אישי וכל המשפחה מאושרים וגאים במסאי ובתהליך שלו".

כשנשאל האם למסאי יש את הניסיון הנדרש והאם לא מוקדם לו מדי למינוי החשוב, השיב: "נכון שאני אח שלו, אבל כמי שמכיר את הכדורגל הישראלי ושיחק ברמות הכי גבוהות בארץ ובליגת האלופות, אם הייתי חושב שהוא לא מתאים ולא מוכן לא הייתי מתבייש להגיד שזה לא הזמן. לפעמים מאמן צריך את המקום הנכון ואת התזמון הנכון. נכון שהוא נכנס לנעליים גדולות, של ברק בכר, אבל צריך לתת לו את ההזדמנות. אם מכבי חיפה מעוניינת בו, כנראה שהיא יודעת מה אחי שווה. בשנים האלו הוא למד להכיר את כל המעטפת של הקבוצה והפך לירוק לגמרי. הוא עשה עבודה מדהימה - נכון שמדובר בנוער ולא בבוגרים, אבל אני חושב שיש לו את הניסיון ואת התשוקה. רבים הרימו גבה, אבל עד שלא נראה - לא נדע. אני מאוד מאמין בו".

עוד על מכבי חיפה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לסיכום, ברוך דגו ביקש להדגיש כי "אני חושב שהמערכת של מכבי חיפה יודעת מה יש לה בידיים, הם רואים את מה שהוא עשה בשנה האחרונה. הכל יהיה בסדר. אני מבטיח שאחרי מה שהוא עבר בקריית שמונה וכפר סבא, שכל הזמן ניסו להתערב לו בקבוצה, היום הוא לא נותן לאף אחד לקבל החלטות בשבילו. בסגנון, בשקט שלו, הוא דומה מאוד לבכר. אם הוא יעשה זאת, אני בטוח שהוא יצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully