וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו ימונה למאמן מכבי חיפה בשבוע הקרוב

18.5.2023 / 8:32

החשיבה לטווח ארוך של אלברמן, כישלונות העבר עם מאמנים זרים ויכולות העבודה בצוות של המועמד שנבחר: מאחורי הבחירה המפתיעה במחליפו של ברק בכר על הקווים של האלופה

מכבי חיפה חוגגת אליפות/צילום: שלמה וייס | עריכת וידאו: ניר חן

מסאי דגו ימונה באופן רשמי למאמן מכבי חיפה במהלך השבוע הקרוב. מאמן קבוצת הנוער של הירוקים הוא המועמד בו בחר המנהל המקצועי גל אלברמן. לאחר ההודעה של ברק בכר על עזיבתו, ראשי המועדון התלבטו בנוגע לזהות המחליף על הקווים ואלברמן אף שוחח עם מספר מאמנים זרים, אלא שבסופו של דבר הוחלט לוותר על האופציה הזו לאור כישלונות העבר ובשל העובדה שאלברמן לא מצא את סוג המאמן שחיפש, מה שהוביל להחלטה על דגו.

כבר לפני שנה הודיע אלברמן לראשי מכבי חיפה שבמקביל לפיתוח שחקנים הוא רוצה לטפח מאמן לקראת היום שאחרי בכר, וסימן שני פוטנציאלים לקבוצה הבוגרת: דגו ושחר ויזינגר. בעוד שהראשון הדריך כאמור את הנוער, ויזינגר הוצב בהפועל עפולה ובמועדון מהכרמל האמינו שתוך שנתיים או שלוש אחד מהם יוביל את מכבי חיפה.

הודעתו של בכר על עזיבה לכוכב האדום בלגרד זירזה את התהליך, ובשבועות האחרונים הן אלברמן והן המנכ"ל איציק עובדיה ערכו מספר פגישות עם דגו, שאחריהן גמלה בלבם ההחלטה לקדם את המהלך.

מסאי דגו, מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה הכינה אותו כבר זמן רב. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה! ספורט

המחליף המפתיע של ברק בכר? מסאי דגו המועמד המוביל לאימון מכבי חיפה

לכתבה המלאה

כפי שנכתב, במכבי חיפה כבר החליטו מי ישלימו את הצוות של דגו: ויזינגר ודקל קינן יהיו עוזרי המאמן, ואילו איתי זילפה ישמש כמאמן השוערים. צוות הפיזיולוגיים ומאמני הכושר יישאר זהה. יש לציין שקינן טרם השיב בחיוב להצעה, אולם המגעים מולו מתקדמים ובמועדון ממתינים להחלטתו הסופית.

סיבה נוספת למינויו המסתמן של דגו, לטענת אנשי המועדון, הייתה שיתוף הפעולה שלו עם הצוות סביבו: "מסאי שיחק בכוונה באותה שיטה כמו הבוגרים השנה", הסבירו, "ועקבנו וראינו את עבודת הצוות, שזה הדבר החזק".

כעת, במכבי חיפה רוצים להעמיד סגל חזק לרשותו של המאמן המיועד, כאשר המטרה הראשונית היא לשמור על השלד הקיים ולחזק אותו במספר עמדות. המועמדים העיקריים הם שני היהודים, נייתן בקסטר האנגלי ולורן אברג'ל הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully