וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני: "אוהדים שוכחים שאנחנו בני אדם עם רגשות"

קשר מכבי חיפה התראיין ב-103FM לרגל האליפות השלישית ברציפות והתייחס לגזענות בישראל ("אנשים באצטדיונים מרשים לעצמם יותר מדי"), לעזיבה הצפויה של בכר ("זה השפיע על חדר ההלבשה, לקחנו את עצמנו בידיים") ולאפשרות שיעבור לשחק בחו"ל

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

מכבי חיפה הבטיחה את זכייתה השלישית ברציפות באליפות אמש (שני) כאשר הביסה את מכבי נתניה וביממה האחרונה אנשי המועדון מנצלים כמעט כל רגע פנוי כדי לחגוג את ההישג הנפלא בעונה בה השתתפו בליגת האלופות. בין לבין, שחקני הקבוצה מתראיינים לכלי התקשורת וכך עשה גם הקשר מוחמד אבו פאני שעלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM.

"ברוך השם אחרי עונה מאוד קשה, ארוכה ומתישה, השגנו את המטרה שלנו לזכות באליפות", אמר אבו פאני בפתח דבריו, "הגיע לנו לשמוח וליהנות מהרגע ההיסטורי הזה. רגע מאוד מרגש לכולם. אני שמח שהיה לנו פער על הקבוצות ואחרי שבשנה שעברה הפסדנו למכבי תל אביב בבית במשחק האליפות, עשינו את זה בכוחות עצמנו עם ניצחון".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוגג אליפות ולא חושב על חו"ל, כרגע. אבו פאני/ברני ארדוב

עוד אמר אבו פאני על הישג הזכייה באליפות בעונה בה שיחקו בליגת האלופות: "זו הייתה חוויה מאוד כיפית ונעימה. המשחקים היו קשים בשלב הבתים, התמודדנו נגד קבוצות מהטופ של הכדורגל העולמי ולא היינו רגילים לקצב כזה, אבל הצגנו יכולת טובה וייצגנו את מכבי חיפה בכבוד - זה היה הדבר הכי חשוב מבחינתו. נהנינו, אבל זה היה תהליך ארוך וקשה. שמח שעשינו את העבודה בצורה הכי טובה שיש. שיחקנו נגד השחקנים הכי טובים בעולם ומן הסתם שהייתה התרגשות, אבל נלחמנו על כל כדור ולא נתנו להם על המגרש יותר מדי כבוד. זה היה חלום עבור כולנו לשחק נגד מסי, ניימאר, אמבפה ודי מריה".

על עזיבתם הצפויה של ברק בכר וצוותו: "זה השפיע עלינו בחדר ההלבשה, גם הקהל הרגיש את זה, אבל לקחנו את עצמנו בידיים ורצינו שיהיה סיום מתוק איתם כדי לסיים תקופה נפלאה. אנחנו הקבוצה היחידה בארץ שלקחה אליפות בעונה בה השתתפה בליגת האלופות, אז רצינו שיהיה לזכותנו ציון דרך כזה".

האפשרות שייצא לחו"ל בקיץ: "כל שחקן שואף לצאת לאירופה ולהצליח וברור שגם אני רוצה, אבל לא בכל מחיר ולא לסתם מועדון. אני גדלתי במכבי חיפה, המועדון הגדול בארץ, ולא אצא לכל מקום. אני לא יודע אם יש התעניינות בי, יש לי סוכן ואני בינתיים מתמקד בחגיגות האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האזינו לריאיון עם מוחמד אבו פאני

על הפיצוץ שלו עם מאמן הנבחרת אלון חזן: "אין לי מושג מה קרה, אני לא יודע להסביר ולא מבין. אני בן אדם רציני ומקצוען, שמנסה לעזור לקבוצה בכל מסגרת שאני נמצא בה. אני לא מבין למה אני לא מוזמן לנבחרת, אבל יש מנהל מקצועי ומאמן שמחליטים. אעשה את המקסימום שלי ושיחליטו מה שיחליטו".

לסיום נשאל על המלחמה בגזענות: "זה דבר מאוד מכוער ומאכזב שיש גזענות בכדורגל, אוהדים שמגיעים לאצטדיונים מרשים לעצמם יותר מדי ובאים להוציא תסכול על כדורגלנים ושוכחים שמאחורי כל שחקן יש בן אדם עם רגשות. זה הדבר הכי מכוער ומאכזב שיש בחברה שלנו וצריך להוקיע את הדבר הזה. צריך להרחיק לצמיתות את כל מי שמתנהג בגזענות, אין להם מקום במגרשי הכדורגל. לדעתי כל קבוצה שסובלת מקריאות גזעניות צריכה לרדת מהדשא, צריך לשים לזה סוף. זה גם מאוד משפיע ומטלטל, מי שלא חווה גזענות לא יכול להבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully