וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף המפתיע של ברק בכר? מסאי דגו המועמד המוביל לאימון מכבי חיפה

17.5.2023 / 21:07

המאמן שהצעיד את קבוצת הנוער לזכייה באליפות, נמצא בראש רשימת המועמדים לרשת את המאמן המצליח. בעבר קידם כך הנשיא יעקב שחר את רוני לוי ואריק בנדו

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

מסאי דגו, מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, נמצא בראש רשימת המועמדים האחרונה לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת. דגו מוערך מאוד בקרב הנהלת המועדון ובשבוע הבא צפויה להתקבל החלטה אם ללכת על המהלך למינויו כמחליפו של ברק בכר שאמור לעזוב לטובת הכוכב האדום בלגרד, או לבחור במאמן זר.

ההודעה על הפרידה הצפויה של בכר אמורה להגיע בשבוע הבא, אחרי שיסתיימו חגיגות האליפות ולאחר שגם הכוכב האדום תסיים את העונה שלה. לא מעט מאמנים זרים הוזכרו בחודש האחרון, ביניהם ז'רקו לאזטיץ' הסרבי ומארק פאפשון הפולני, אבל הירוקים שמרו גם על אופציה של מאמן ישראלי וזה עשוי להיות דגו.

כזכור, בחיפה רוצים את דקל קינן בצוות מבלי קשר לזהות המאמן. גם שחר ויזינגר, מאמן הפועל עפולה בשנתיים האחרונות, עשוי להיות חלק מהצוות ואם המהלך ייצא אל הפועל, איתי זילפה יהיה מאמן השוערים.

מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, מסאי דגו. Gualter Fatia, GettyImages
זוכה להערכה. מסאי דגו/GettyImages, Gualter Fatia

דגו בן ה-37, שסיים את קריירת המשחק שלו ב-2014, אימן את הפועל כפר סבא, הפועל אשקלון, הפועל פתח תקוה, עירוני קרית שמונה והפועל עכו, לפני שהצטרף לקבוצת הנוער הירוקה. הוא הצעיד את מכבי חיפה לזכייה באליפות ולגמר הגביע בו הפסידה לעירוני קרית שמונה, ובתחילת העונה שיחקה הקבוצה בליגת האלופות לנוער.

נזכיר כי יעקב שחר כבר הלך בעבר על מהלכים של מינוי מאמן מקבוצת הנוער. רוני לוי קודם כך ב-2003 והצעיד את הירוקים לשלוש אליפויות רצופות, ותשע שנים לאחר מכן גם אריק בנדו הועלה מהנוער לאמן את הבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully