וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלון עקץ: "כולם דיברו רק על הלייקרס, אבל אנחנו ביתרון 0:2"

מאמן דנבר אחרי משחק 2 בגמר המערב: "לא מופתע ממה שיוקיץ' עושה". לברון שיבח את מארי והבהיר: "מכה בקרסול לא תעצור אותי"

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

לוס אנג'לס לייקרס סיימה את העונה הסדירה במערב רק במקום השביעי, אבל בסיבוב הראשון הדיחה את ממפיס, אחר כך הצליחה לחלוף על פני גולדן סטייט ווריירס וכעת היא תנסה להפוך את הקערה על פיה גם מול דנבר נאגטס שהלילה (בין חמישי לשישי) עלתה ליתרון 0:2 בסדרת גמר המערב.

כמו דנבר, גם לוס אנג'לס לייקרס עד כה עם מאזן מושלם במשחקי הבית שלה בפלייאוף והיא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד באחד משני המשחקים הקרובים שאותם תארח. בשביל לנצח, היא כמובן תזדקק ללברון ג'יימס שהלילה ברבע הרביעי נראה תשוש וגם מעט פצוע בעקבות מכה שספג בקרסול. כאשר נשאל "המלך" בסיום אם אוהדי הקבוצה צריכים לחשוש מהיעדרות שלו בלילה שבין שבת לראשון במשחק מספר 3, השיב: "מכה בקרסול לא תעצור אותי. אנחנו עדיין בתמונה".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לא צפוי להחמיץ את המשחק השלישי בסדרה. ג'יימס/רויטרס

ג'יימס רשם הלילה שיא שלילי כאשר הגיע ל-19 שלשות רצופות ברבע הרביעי ללא אף קליעה מאז המשחק השני מול ממפיס בסיבוב הראשון, אבל אוסטין ריבס הגן עליו כשאמר בסיום: "הוא יכול לזרוק כמה שהוא רוצה, זה לברון ג'יימס. אנחנו רוצים שהוא ירגיש בנוח ויזרוק, הוא ווינר שמנצח משחקים".

עם כל הכבוד ללברון ג'יימס וגם לניקולה יוקיץ' ששוב רשם טריפל-דאבל, הכוכב הגדול היה ג'מאל מארי שסיפק הופעה אייקונית שכללה 37 נקודות, מתוכן 23 ברבע הרביעי שבו סחף את חבריו לניצחון. גם לברון ידע להוריד את הכובע בפניו: "הוא פשוט קלע, וקלע זריקות גדולות. שמרנו במשך 24 שניות בהתקפה והוא קלע פעמיים בסוף השעון, אחת על דייויס ואחת עליי. לא הופתעתי כי הוא עשה את זה בעבר, יש משחקים כאלה שאי אפשר להחטיא, אבל היה לנו הרבה יותר קל אם הוא היה עושה את זה במחצית הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניקולה יוקיץ', שחקן דנבר. רויטרס
"אחרי הופעה היסטורית שלו, דיברו על הלייקרס"/רויטרס

לשבחים זכה גם יוקיץ', שהסתפק ב-23 נקודות לצד 17 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. מאמנו מייק מאלון אמר: "למי שלא יודע, יש לו כבר 13 טריפל-דאבל בפלייאוף וזה מדהים מה שהוא עושה על בסיס קבוע, על הבמה הכי גדולה בעולם. אותי זה לא מפתיע".

מאלון גם עקץ כשאמר על היריבה: "ניצחנו את המשחק הראשון בסדרה ועדיין כולם דיברו על לוס אנג'לס לייקרס. בואו נהיה כנים, כל המדינה הייתה בנארטיב הזה של 'היי, הלייקרס בפיגור 1:0, אבל הם הבינו משהו'. אף אחד לא דיבר על ניקולה שעשה היסטוריה עם הופעת ענק, לא דיברו על דנבר. כולם דיברו על הלייקרס ועל ההתאמות שהיא תעשה. עכשיו אנחנו ביתרון 0:2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully