וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרה על הבית: דנבר עלתה ליתרון 0:2 על לוס אנג'לס לייקרס

ג'מאל מארי בהופעת ענק הפגיז ברבע האחרון 23 נקודות מתוך ה-37 שלו, ניקולה יוקיץ' שוב רשם טריפל-דאבל והם חילצו את קבוצתם מפיגור 11 הפרש בניצחון הביתי 103:108 שמקרב אותם אל עבר הגמר. לברון ג'יימס קלע 22 נקודות, אבל גם קבע שיא שלילי

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

דנבר נאגטס עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) ליתרון כפול בסדרת גמר המערב על לוס אנג'לס לייקרס, הודות ל-103:108 ביתי ודרמטי והיא רחוקה שני ניצחונות מגמר ה-NBA הראשון בתולדותיה.

כעת הסדרה עוברת לשני משחקים באולמה של לוס אנג'לס לייקרס, שתצטרך למצוא פתרונות כיצד לעצור את ג'מאל מארי וניקולה יוקיץ', וגם לאשש את שחקניה לקראת משחק מספר 3 בלילה שבין שבת לראשון - בייחוד את לברון ג'יימס שנראה עייף ברבע האחרון ושבר שיא שלילי.

ג'מאל מארי, שחקן דנבר. רויטרס
ג'מאל מארי, שחקן דנבר/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס זרקה לאורך המשחק הלילה לא פחות מ-30 שלשות, אבל דייקה רק בשמונה מהן. באשר לג'יימס, "המלך" החטיא 19 שלשות רצופות שזרק ברבע הרביעי מאז המשחק בשני בסיבוב הראשון העונה נגד ממפיס, הרצף השלילי הארוך ביותר ב-25 השנים האחרונות בפוסט-סיזן. מנגד, מארי בהוופעה יוצאת דופן קלע 23 נקודות ברבע הרביעי והמכריע וזו הייתה הפעם הרביעית שהוא קולע מעל 20 נקודות ברבע האחרון בסדרת פלייאוף, הכי הרבה ב-25 השנים האחרונות. מארי כאמור לא היה היחיד שכיכב, כי גם יוקיץ' תרם את חלקו בלשון המעטה כאשר הגיע לטריפל-דאבל רביעי רצוף והוא הראשון שעושה זאת בהיסטוריה במסגרת פלייאוף ה-NBA.

מארי רשם בסך הכל 37 נקודות, 10 כדורים חוזרים, חמישה אסיסטים וגם ארבע חטיפות ויוקיץ' קלע 23 נקודות, קטף 17 ריבאונדים ומסר 12 אסיסטים ויחד הם הריצו את דנבר והצליחו להחזיר אותה מפיגור של 11 נקודות בשיא והובילו אותה לשמירה על המאזן הביתי המושלם בפלייאוף (0:8).

אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה ביתרון קל של חמש נקודות לזכות הלייקרס (48:53) ובסיומו של הרבע השלישי שאז הראה לוח התוצאות יתרון קל של שלוש נקודות בלבד לזכות האורחת, היו אלו מארי ויוקיץ' שהשלימו את המהפך לקראת 9:20 דקות אחרונות ומשם לא הסתכלו לאחור. יוקיץ', אגב, הגיע לטריפל-דאבל 13 במסגרת משחקי הפלייאוף ועלה למקום השלישי בהיסטוריה אחרי לברון ג'יימס (28) ומג'יק ג'ונסון (30).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
שיא שלילי מחוץ לקשת. ג'יימס/רויטרס

דייויס דווקא צלף מחוץ לקשת והצליח לצמק ל-99:94 לקראת 3:42 הדקות האחרונות וגם סל של מארי מחצי מרחק לא עצר את הלייקרס שהורידו את ההפרש לשתי נקודות בלבד לקראת הדקה האחרונה הודות לשלשה נוספת מצדו של ריבס, אבל מארי חדר לסל, סחט עבירה משרודר ודייק מהקו, ניצל שגיאות של ג'יימס את דייויס כדי ללכת לקו העונשין פעם נוספת וסגר את הסיפור. בדנבר בלט גם מייקל פורטר ג'וניור עם 16 נקודות.

ובחזרה ללברון. בנוסף לרצף השלילי מחוץ לקשת, הוא גם עשה היסטוריה הלילה כאשר ברבע הרביעי מסר את האסיסט ה-2,000 שלו בליגה. עם זאת, הוא קלע 22 נקודות ב-40 דקות על הפרקט (9 מ-19 מהשדה, 0 מ-6 מחוץ לקשת), מסר 10 אסיסטים ולקח תשעה ריבאונדים, אך גם בדקות הסיום לא הצליח לאפס את הידית. גם אוסטין ריבס קלע 22 לזכות הלייקרס ואנתוני דייויס הוסיף 18 לצד 14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully